The best Universities, Colleges and Business Schools in

On this page you can search for Universities, Colleges and Business schools in . You will easily find all information about the top ranked universities in . Click on"Read more" for a detailed description of the university and an overview of the study programs offered.

Find universities in and browse through their programs to find the ones that suit you best. Get all info about the various study options in and compare the tuition fees and length of study. You can save time and contact universities in directly: fill out the"Request free information" form, which will put you in contact with the admissions office.

Start the search for your future education right away!

4 Hasil dalam Filipina

SISFU Online

MBA Filipina Philippines Online November 2018

Visi, Misi dan Nilai Teras VISI SISFU akan menjadi universiti transnasional yang terkemuka yang membangun pemimpin dan profesional global. Ia dibezakan dengan standard akademik yang cemerlang, kaedah pengajaran yang cemerlang, penyelidikan yang berkaitan, tahap pencapaian pelajar, budaya inovasi dan perkongsian yang kukuh dengan institusi pendidikan kedudukan. graduannya dicari oleh organisasi kebangsaan dan global atas. Misi SISFU, universiti transnasional utama di Filipina,… [+] menyampaikan program sarjana dan lepasan kualiti yang berkaitan dengan dunia yang dibangunkan oleh rakan pendidikan yang diiktiraf dari UK, Australia, dan Amerika Syarikat. Dengan menggunakan piawaian antarabangsa yang ketat dalam pengajaran, penilaian, dan penyelidikan, disokong oleh kemudahan yang sangat baik, fakulti yang sangat berkelayakan, dan kerjasama industri, SISFU menyediakan para pelajar untuk berdaya saing di peringkat global, profesional yang berwibawa, usahawan yang berjaya, pemimpin dan penggerak masyarakat. BUDAYA 5C Watak COMPETENCE Komitmen untuk Mencapai KREATIVITI Kerjasama KENYATAAN DASAR KUALITI Sekolah Antarabangsa Southville yang bergabung dengan Universiti Asing komited untuk memenuhi kehendak pelanggan, undang-undang dan kawal selia dalam membangunkan pelajar untuk cemerlang dalam bidang akademik melalui peningkatan perkhidmatan sokongan institusi, sistem pentadbiran dan penyampaian program akademik. OBJEKTIF KUALITI Lebih daripada tahap yang boleh diterima Pencapaian Pelajar Lebih daripada Rating diterima Akademik dan Sokongan Akademik Lebih daripada Penarafan Boleh Diterima dalam Perkhidmatan & Kemudahan Pentadbiran Lebih daripada diterima Competence Fakulti Lebih daripada Kecekapan Kakitangan diterima Mematuhi keperluan berkanun dan peraturan [-]


Mapúa Institute of Technology

Sarjana Filipina Manila November 2018

Institut Teknologi Mapúa Ditubuhkan pada 25 Januari 1925, Institut Teknologi Mapua kekal sebagai institusi akademik dan sekolah kejuruteraan terbesar di Filipina. Ia membayangkan dirinya menjadi pusat kecemerlangan global dalam pendidikan. Untuk memastikan kesediaan profesional para pelajarnya, ia menggunakan pendekatan berasaskan hasil untuk pendidikan, institusi akademik pertama di negara ini berbuat demikian. Ia juga mengejar dan berjaya memperoleh 10 program kejuruteraan … [+] dan pengkomputeran yang diiktiraf oleh badan akreditasi yang diiktiraf secara meluas - ABET yang berpangkalan di AS. Mapúa adalah sekolah pertama di Filipina dan di Asia Tenggara untuk menerima akreditasi ABET untuk programnya. Dengan sistem dan prosesnya yang mantap, tinjauan global mengenai pendidikan, kurikulum bertaraf dunia, profesor yang terlatih dan kemudahan canggih, Mapua memberikan peluang yang tiada tandingan dan kelebihan yang diputuskan kepada graduannya./>Tradisi kecemerlangan Selama hampir sembilan dekad kecemerlangan dalam pengajaran teknikal, MIT telah berkembang menjadi sekolah kejuruteraan terbesar Filipina, dengan sekurang-kurangnya 15 sarjana muda dan 18 program kejuruteraan siswazah. Pendaftarnya menyumbang sekurang-kurangnya 16% daripada jumlah pelajar pelajar dalam BS dalam Kimia (ChE), Awam (CE), Komputer (CpE), Elektrik (EE), Elektronik (ECE), Alam Sekitar dan Kebersihan (EnSE) IE), dan Kejuruteraan Mekanikal (ME) program 10 sekolah kejuruteraan teratas di negara ini, berdasarkan data enrolmen Suruhanjaya Pendidikan Tinggi (CHED) 2010. Tawaran program MIT dalam bidang pengajian lain juga telah berkembang terutamanya dalam Seni Bina dan Reka Bentuk, Teknologi Maklumat (IT), Perniagaan dan Pengurusan, Seni Multimedia dan Sains, Sains Sosial, dan Sains Kesihatan. Usaha MIT untuk terus meningkatkan mutu pendidikannya telah ketara. Untuk menunjukkan standard yang tinggi dalam pengajaran, penyelidikan dan perkhidmatan lanjutan bilik darjah, CHED mengisytiharkan Institut sebagai Pusat Pembangunan Kebangsaan bagi program CE, CpE, CS (Komputer Sains), EE, ECE, IE, IT, dan ME. Perkongsian industri juga telah diberi tumpuan lebih lanjut pada tahun-tahun kebelakangan ini oleh Institut. Pada masa ini, ia mempunyai kerjasama dengan beratus-ratus institusi pendidikan, organisasi dan syarikat tempatan dan antarabangsa untuk pembangunan fakulti, penyelidik kolaboratif, dan magang pelajar. Usaha sedemikian membolehkan MIT untuk membuat keputusan secara konsisten dalam pemeriksaan lesen. Pada rekod, wira lembaga Institut telah mencapai hampir 300 sejak 2002. MIT bergerak untuk menyelaraskan piawaian pengajarannya dengan beberapa siri akreditasi. Untuk satu, Persatuan Akreditasi Universiti dan Kolej Universiti (PACUCOA) menegaskan piawaian Institut yang tinggi dalam operasi pendidikan, memberikan akreditasi Tahap IV kepada program CE dan akreditasi Tahap III untuk program CpE, EE, ECE, EnSE, dan IE . Dari tahun 2010 hingga 2011, MIT telah membuktikan dirinya setaraf dengan universiti pertama yang lain di seluruh dunia apabila ABET, Inc. memberikan meterai akreditasi pertama di seluruh Asia Timur kepada lapan program kejuruteraannya (ChE, CE, CpE, EE, ECE , EnSE, IE, dan ME) dan dua program pengkomputeran (BS Computer Science dan Teknologi Maklumat BS), meletakkannya di hadapan institusi pendidikan lain di negara ini. Kejuruteraan untuk alam sekitar Di samping mengejar kecemerlangan akademik, MIT juga berusaha untuk menjadi sebahagian daripada penyelesaian kepada isu perubahan iklim global. MIT telah lama menjadi penyokong pemuliharaan dan kejuruteraan alam sekitar untuk alam sekitar, bermula dengan pembukaan program Kejuruteraan Alam Sekitar dan Kejuruteraan Kebersihan (EnSE) pada tahun 1958, diikuti dengan pembukaan Sarjana Sains dalam program Kejuruteraan Alam Sekitar pada tahun 2001 dan Ph D. dalam program Kejuruteraan Alam Sekitar pada tahun 2004. Kurikulum EnSE kini merangkumi 17 kursus tiga unit yang berkaitan dengan perlindungan dan pemuliharaan dan kejuruteraan untuk alam sekitar. Selain itu, Institut juga telah merangkumi kursus kejuruteraan alam sekitar dan sains alam sekitar dalam semua program kejuruteraan dan bukan kejuruteraan masing-masing. MIT percaya bahawa kursus-kursus ini adalah pengenalan yang cukup untuk semua pelajar memahami situasi sebenar alam sekitar. Ia juga dipercayai bahawa kursus-kursus ini mencukupi untuk melatih mereka untuk dapat mereka bentuk, membina, dan melaksanakan penyelesaian yang mampan untuk masalah alam sekitar. Untuk melengkapi arahannya, MIT termasuk dalam inisiatif 2010-2020nya mengurangkan jejak karbonnya. Untuk memulakan usaha institusi pengurangan jejak karbon (CFR), Institut membentuk kumpulan teras yang diketuai oleh Pengerusi Bidang Kejuruteraan Kimia (ChE) Dr. Alvin R. Caparanga. Sesetengah pelajar ChE telah ditugaskan untuk menjalankan kajian awal untuk mengira jumlah karbon keseluruhan Institut. Selepas pembentangan keputusan, jawatankuasa CFR itu diadakan untuk membuat tindakan yang perlu diambil oleh Institut untuk mengurangkan jejak karbonnya, yang sebahagian besarnya dihasilkan oleh penggunaan tenaga, air, dan kertas. Bersama dengan sekolah dan pejabat yang berbeza, jawatankuasa CFR telah mengumpulkan amalan terbaik untuk pemuliharaan sumber-sumbernya. MIT telah berpindah untuk menggantikan semua lampu dengan lebih banyak tenaga yang cekap. Ini akan segera diikuti oleh penggantian unit penghawa dingin sekolah. Kumpulan CFR sedang dalam proses menetapkan target dan garis panduan pemantauan untuk usaha ini, yang bertujuan untuk melaksanakan sepenuhnya pada tahun 2012. Selain daripada usaha dalamannya, MIT juga mempunyai perkhidmatan penyambungan khusus untuk menangani masalah alam sekitar melalui pendidikan. Di bawah Orientasi Sosial dan Program Penglibatan Masyarakat (SOCIP), Institut telah mengadakan seminar mengenai kitar semula, pemuliharaan tenaga, dan penggunaan tenaga boleh diperbaharui; maklumat mengenai pemanasan global dan pencemaran dalam masyarakat; dan projek penanaman pokok dan bersih dan hijau dengan kerjasama kerajaan dan organisasi bukan kerajaan. [-]


The Princeton Review

Kursus Amerika Syarikat New York Hong Kong China Shanghai India Bengaluru Chandigarh Chennai Coimbatore Dehradun Kuwait Kuwait City Lubnan Beirut مليسيا Kuala Lumpur George Town Mexico Buenavista Qatar Doha Thailand Bangkok Turki Istanbul Üsküdar Emiriah Arab Bersatu Abu Dhabi Vietnam Ho Chi Minh City Filipina Taguig Indonesia Jakarta Sharjah Al Jazirah Al Hamra Al Ain Visakhapatnam Tiruchirappalli Pune Noida New Delhi Mumbai Bahrain Manama September 2018 + 42 lagi

Gred yang lebih baik. Markah yang lebih baik. Better Sekolah. Bagaimana Kami Membantu Pelajar: Kursus Ujian Prep Tutoring swasta On-Demand Homework Help Counseling kemasukan College Fit Best atau Grad Sekolah Misi Kita Selama lebih daripada 30 tahun kami telah membantu pelajar dan profesional masuk ke dalam sekolah impian mereka. Kami menyediakan alat yang diperlukan untuk berjaya di sekolah tinggi, kolej, sekolah siswazah dan seterusnya untuk membantu pelajar-pelajar… [+] kita menjadi pemohon yang sempurna. metodologi yang terbukti strategi pengambilan ujian membantu pelajar mencapai skor yang lebih baik yang dijamin. Kami menawarkan pelbagai pilihan ujian prep, termasuk satu-satu tutor swasta, kelas semi-swasta dan tradisional, Dan talian prep untuk patut mana-mana jadual dan pembelajaran gaya. Dengan kami Homework Help atas permintaan dan Kaunseling Kemasukan bagi kolej dan sekolah grad, kita membantu pelajar-pelajar kita menjadi lebih daripada skor ujian mereka dengan menyediakan sumber untuk gred yang lebih baik dan aplikasi yang lebih kukuh. Fakta kami 96% pelajar mengatakan mereka lebih baik gred mereka. Kajian Princeton adalah # 1 pada mendapatkan pelajar ke kolej bahagian. 4 daripada 5 orang pelajar Princeton Review masuk ke sekolah atas pilihan mereka. 6,000 pelajar mendapat bantuan setiap malam dari The Princeton Review. [-]


Rays Online College Credits, John Zepp Academy Foundation Inc.

Sarjana Ijazah Bersekutu Filipina Manila Amerika Syarikat USA Online November 2018 + 1 lagi

Latar Belakang Yayasan The John Zepp Yayasan telah ditubuhkan di Amerika Syarikat pada tahun 1992, berikutan kematian Encik John Zepp. Seorang pelajar Amerika kedoktoran dalam bidang kimia, John Zepp tahu bahawa dia telah mati kerana kanser, dan kehendak-Nya meminta agar asas yang ditubuhkan untuk membantu kanak-kanak yang memerlukan. Yayasan itu hanya bertahan selama beberapa tahun sebelum ditutup. Walau bagaimanapun, pada tahun 2010 JZF diberikan kehidupan baru oleh saudaranya,… [+] Raymond, yang baru sahaja menubuhkan sebuah universiti baru di Kemboja. The JZF adalah sebuah organisasi rasmi yang menyediakan biasiswa kepada pelajar-pelajar di bawah hak istimewa untuk menghadiri Dewey Universiti Antarabangsa di Kemboja. Raymond Zepp dan isteri Filipino beliau Shekinah bersara ke Filipina pada tahun 2013 untuk bandar San Guillermo di Isabela Province, Luzon. Mereka ingin meneruskan kerja-kerja yang JZF oleh secara rasmi menubuhkan Yayasan untuk meningkatkan pendidikan pelajar-pelajar di bandar luar bandar di San Guillermo dan kawasan berhampiran. Kenyataan Misi Misi John Zepp Yayasan adalah untuk meningkatkan pendidikan pelbagai peringkat pelajar di dalam dan sekitar San Guillermo, Filipina. Pelajar-pelajar ini termasuk pelajar pra-sekolah, pelajar sekolah tinggi, dan pelajar yang berminat untuk menghadiri universiti. Penyata Wawasan Kita lihat komuniti pendidikan bersepadu di San Guillermo, di mana aktiviti yang dibiayai secara persendirian melengkapkan pendidikan awam. Kami melihat anak-anak muda sedang disediakan secara peribadi untuk kemasukan berjaya ke tahap satu di sekolah-sekolah awam. Kami melihat pelajar-pelajar sekolah menengah belajar untuk kelas sekolah tinggi awam mereka dalam persekitaran yang serius untuk pendidikan, termasuk dewan belajar, bantuan tutorial, sumber multimedia pendidikan, dan lain-lain Kita juga melihat orang dewasa muda bersedia untuk pemindahan ke universiti melalui tutorial dalam talian dan kursus jangka pendek. Sebahagian daripada pelajar akan menerima biasiswa penuh atau sebahagian untuk menghadiri universiti tempatan. Format Kursus Setiap kursus adalah setara dengan kursus semester tiga kredit dalam sistem Amerika. Kursus separa intensif, iaitu, mereka bertemu untuk dua bulan setiap satu. Oleh itu Satu beban sepenuh masa hanya dua kursus. Satu beban sepenuh masa selama setahun terdiri daripada dua kursus setiap tempoh selama lima penggal. Itulah 10 kursus, atau 30 kredit semester setahun, bersamaan dengan universiti Amerika tahun akademik setanding. Satu beban perjalanan biasa terdiri daripada satu kursus bahasa Inggeris ditambah satu kursus lain-subjek setiap penggal. Sebagai contoh, dalam penggal pertama, pelajar boleh mengambil English Bacaan untuk Sains Sosial bersama-sama dengan Pemikiran Kritis dan Logik. Walau bagaimanapun, walaupun kursus-kursus lain-subjek akan mempunyai komponen bahasa Inggeris yang kuat, seperti latihan kefahaman membaca atau perbendaharaan kata-bangunan. The ROCC mempunyai hubungan dengan universiti-universiti di seluruh dunia. Kami akan menulis cadangan kepada pelajar yang ingin memindahkan kepada program khusus di universiti luar negara. Kursus kami juga menyediakan pelajar untuk menduduki peperiksaan TOEFL atau peperiksaan IELTS. Pelajar yang lulus peperiksaan ini dan yang telah mengambil kursus asas lain di ROCC akan dapat dapat masuk ke universiti bahasa Inggeris sederhana asing. Sistem Cohort Jika boleh, kelas akan disimpan utuh dari istilah untuk jangka. Melalui forum perbincangan mingguan, pelajar akan mengenali antara satu sama lain kerana mereka mengejar kelas yang sama bersama-sama. [-]