dalam talian Sambilan Sijil Program dalam Pemasaran Digital dalam Mumbai, India untuk 2024
Penapis
Penapis
- Sijil
- Pengajian Pemasaran
- Sambilan
dalam talian Sambilan Sijil Program dalam Pemasaran Digital dalam Mumbai, India untuk 2024
Tiada program memenuhi kriteria carian anda. Sila perhalusi penapis anda.
Clear filtersPopular education type
dalam talian Sambilan Sijil Program dalam Pemasaran Digital
Mumbai ialah ibu negeri Maharashtra dan merupakan bandar keempat di dunia yang paling ramai penduduk di samping merupakan paling penduduk di negara ini. Ia juga disenaraikan sebagai bandar yang terkaya di negara ini yang mempunyai infrastruktur yang baik yang merangkumi senarai panjang pertubuhan pendidikan tinggi terkemuka.
profesional pemasaran digital adalah pakar dalam mempromosikan jenama dan produk di media sosial, aplikasi mudah alih, mesej teks, radio digital dan televisyen, dan bentuk baru muncul platform digital. Mereka juga berusaha untuk membuat kempen yang berjaya dan mesej yang direka khusus untuk setiap jenis saluran.
Yang ditemui di bahagian Selatan Asia, Republik India adalah kedua paling ramai penduduk di dunia dengan kira-kira 1.27 bilion orang. India mempunyai empat jenis universiti; Universiti Central, Universiti Negeri, Dianggap Universiti dan Universiti Swasta yang terdiri di lebih 550 institusi.
Pembelajaran sambilan membolehkan seseorang memperoleh ijazah atau kelayakan walaupun tidak dapat hadir ke sekolah secara sepenuh masa. Seseorang boleh belajar mengikut kadar sendiri, secara beransur-ansur mengumpul kredit yang dikira dalam kelayakan akhir.