Keystone logo

dalam talian Sambilan Sijil Program dalam Pemasaran Digital dalam Mumbai, India untuk 2024

Penapis

Penapis

  • Sijil
  • Pengajian Pemasaran
  • Sambilan
Bidang pengajian
    Bahasa (0)Sains Hayat (0)Pengajian Ekonomi (0)Fesyen (0)Kajian Sukan dan Senaman (0)Pengajian Kejuruteraan (0)Kemahiran Hidup (0)Kemajuan Diri (0)Pengajian Kemampanan (0)Pengajian Kemanusiaan (0)
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

Tiada program memenuhi kriteria carian anda. Sila perhalusi penapis anda.

Clear filters

dalam talian Sambilan Sijil Program dalam Pemasaran Digital

Mumbai ialah ibu negeri Maharashtra dan merupakan bandar keempat di dunia yang paling ramai penduduk di samping merupakan paling penduduk di negara ini. Ia juga disenaraikan sebagai bandar yang terkaya di negara ini yang mempunyai infrastruktur yang baik yang merangkumi senarai panjang pertubuhan pendidikan tinggi terkemuka.

profesional pemasaran digital adalah pakar dalam mempromosikan jenama dan produk di media sosial, aplikasi mudah alih, mesej teks, radio digital dan televisyen, dan bentuk baru muncul platform digital. Mereka juga berusaha untuk membuat kempen yang berjaya dan mesej yang direka khusus untuk setiap jenis saluran.

Yang ditemui di bahagian Selatan Asia, Republik India adalah kedua paling ramai penduduk di dunia dengan kira-kira 1.27 bilion orang. India mempunyai empat jenis universiti; Universiti Central, Universiti Negeri, Dianggap Universiti dan Universiti Swasta yang terdiri di lebih 550 institusi.

Pembelajaran sambilan membolehkan seseorang memperoleh ijazah atau kelayakan walaupun tidak dapat hadir ke sekolah secara sepenuh masa. Seseorang boleh belajar mengikut kadar sendiri, secara beransur-ansur mengumpul kredit yang dikira dalam kelayakan akhir.