Keystone logo

13 dalam talian MA Program dalam Pemasaran 2024

Penapis

Penapis

  • MA
  • Pengajian Pemasaran
  • Pemasaran
Bidang pengajian
  • Pengajian Pemasaran (13)
  • Kembali ke kategori utama
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

    dalam talian MA Program dalam Pemasaran

    Mendapatkan MA dalam talian boleh mendorong pelajar ke pilihan kerjaya maju, memandangkan kepakaran mereka boleh menerima dalam bidang yang mereka pilih. Ijazah sarjana adalah satu pencapaian akademik yang cemerlang membantu membawa pelajar lebih dekat dengan matlamat kerjaya khusus mereka. Tempoh masa untuk menerima ijazah ini sering kurang dua tahun, tetapi ia berbeza bergantung kepada pelajar dan program itu sendiri.

    Apa yang MA dalam talian di Marketing? MA talian dalam Pemasaran diselidik dengan lebih mendalam ke dalam peringkat asas teknik pemasaran dan platform. Mata pelajaran yang dikehendaki mungkin termasuk strategi pemasaran dalam talian, kes demi kes analisis pelbagai kempen pemasaran, penyelidikan dan pengertian analisis dan banyak lagi. Kursus sering tertumpu kepada kawasan yang lebih fokus kepakaran pemasaran, seperti hubungan perniagaan pengguna, pemikiran kritikal data pasaran-sumber, pengurusan pemasaran, inovasi dan kawasan-kawasan yang lebih khusus lain industri.

    Mara ke pasaran kerja dengan kemahiran pemasaran boleh menjadi sangat berfaedah, terutama dalam sektor perniagaan, pemasaran dan pengiklanan. Pengurusan dan pengguna hubungan memberi maklum balas yang berguna untuk pemilik perniagaan, dan kepakaran tersebut boleh membantu mempercepatkan pelajar dalam pelbagai tahap perkhidmatan pelanggan dan hubungan perniagaan.

    Kos program tertentu boleh menjadi sukar untuk mentafsirkan. Lebih sering daripada tidak, program sarjana mempunyai maklumat yang berbeza dan kursus yang terlibat, sehingga sukar untuk meletakkan kos akhir mengenai program berasingan daripada pelbagai universiti.

    Mereka yang berjaya dalam mencapai MA talian mereka sering boleh bergerak terus ke dalam mencari tempat penempatan pekerjaan bagi industri khusus mereka. Dalam hal ini, pelajar pemasaran boleh memohon pekerjaan di agensi-agensi tempatan. Terdapat banyak peranan untuk mencuba dalam jabatan seperti komunikasi pemasaran, strategi perniagaan, pengurusan pemasaran antarabangsa, pemasaran runcit mahupun keusahawanan tunggal.Menjadi seorang penganalisis pemasaran atau perunding juga boleh dilaksanakan.

    Walaupun mempunyai terlalu banyak program dalam talian untuk memilih daripada dapat banyak, pilihan untuk kehadiran seluruh universiti antarabangsa dalam kapasiti jauh boleh menjadi sangat berfaedah. Cuba bantuan berpandu dan mencari program anda di bawah dan hubungi terus pejabat kemasukan daripada sekolah pilihan anda dengan mengisi borang di plumbum.