Keystone logo

dalam talian Kursus Program dalam Pemasaran dalam Delhi, India untuk 2024

Penapis

Penapis

  • Kursus
  • Pengajian Pemasaran
Bidang pengajian
    Bahasa (0)Sains Hayat (0)Pengajian Ekonomi (0)Fesyen (0)Kajian Sukan dan Senaman (0)Pengajian Kejuruteraan (0)Kemahiran Hidup (0)Kemajuan Diri (0)Pengajian Kemampanan (0)Pengajian Kemanusiaan (0)
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

dalam talian Kursus Program dalam Pemasaran

The National Capital Wilayah-Delhi merujuk kepada kawasan metropolitan besar yang meliputi rantau Delhi keseluruhan dan sekitarnya. Ia mempunyai populasi terbesar di negara ini dengan lebih daripada 22,000,000 penduduk dalam sempadannya. Terdapat beberapa institusi berprestij di sini kedua-dua peribadi dan awam.

program pemasaran boleh menyediakan pelajar dengan kemahiran dan pengetahuan yang berkaitan dengan mengenal pasti kumpulan sasaran tertentu, penciptaan strategi harga, pembangunan perkhidmatan dan produk dan pelaksanaan kaedah pengiklanan untuk mencapai pengguna yang sesuai.

Yang ditemui di bahagian Selatan Asia, Republik India adalah kedua paling ramai penduduk di dunia dengan kira-kira 1.27 bilion orang. India mempunyai empat jenis universiti; Universiti Central, Universiti Negeri, Dianggap Universiti dan Universiti Swasta yang terdiri di lebih 550 institusi.

Kursus adalah individu kelas yang boleh diambil di universiti-universiti, kolej, maktab rendah dan sekolah perdagangan di seluruh dunia. Untuk lebih besar fleksibiliti, banyak sekolah juga menawarkan kelas dalam talian. Pelajar boleh mengambil kelas individu atau mengikuti program ijazah.