Keystone logo

dalam talian Kursus Program dalam Pemasaran Strategik dalam Mumbai, India untuk 2024

Penapis

Penapis

  • Kursus
  • Pengajian Pemasaran
Bidang pengajian
    Bahasa (0)Sains Hayat (0)Pengajian Ekonomi (0)Fesyen (0)Kajian Sukan dan Senaman (0)Pengajian Kejuruteraan (0)Kemahiran Hidup (0)Kemajuan Diri (0)Pengajian Kemampanan (0)Pengajian Kemanusiaan (0)
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

dalam talian Kursus Program dalam Pemasaran Strategik

Mumbai ialah ibu negeri Maharashtra dan merupakan bandar keempat di dunia yang paling ramai penduduk di samping merupakan paling penduduk di negara ini. Ia juga disenaraikan sebagai bandar yang terkaya di negara ini yang mempunyai infrastruktur yang baik yang merangkumi senarai panjang pertubuhan pendidikan tinggi terkemuka.

pemasaran strategik adalah alat pengiklanan yang syarikat gunakan untuk membantu mereka mencapai sasaran mereka dalam cara yang asal dan menarik kepada pelanggan. Pelajar dalam bidang yang biasanya belajar bagaimana untuk membantu mewujudkan kesetiaan pelanggan dan lampiran jenama samping meningkatkan permintaan.

Yang ditemui di bahagian Selatan Asia, Republik India adalah kedua paling ramai penduduk di dunia dengan kira-kira 1.27 bilion orang. India mempunyai empat jenis universiti; Universiti Central, Universiti Negeri, Dianggap Universiti dan Universiti Swasta yang terdiri di lebih 550 institusi.

Kursus adalah individu kelas yang boleh diambil di universiti-universiti, kolej, maktab rendah dan sekolah perdagangan di seluruh dunia. Untuk lebih besar fleksibiliti, banyak sekolah juga menawarkan kelas dalam talian. Pelajar boleh mengambil kelas individu atau mengikuti program ijazah.