MSc dalam Pemasaran
University of London
Maklumat Utama
Lokasi kampus
London, United Kingdom
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Pembelajaran jarak jauh
Tempoh
1 - 5 tahun
laju
Sepenuh masa, Sambilan
Yuran tuisyen
GBP 7,176 *
Tarikh akhir permohonan
04 Mar 2024
Tarikh mula paling awal
Apr 2024
* Band A menunjukkan jumlah yuran tahunan; Band B jumlah keseluruhan yuran tahunan: £ 10248. Bayaran dikenakan semakan tahunan
pengenalan
MSc dalam Pemasaran dalam talian bertujuan untuk mengembangkan pemimpin pemasaran di seluruh dunia yang mahir dalam membuat keputusan pemasaran strategik dan taktikal, tetapi juga memperhatikan kesan keputusan mereka terhadap hasil persekitaran yang lebih luas. Ijazah ini diakreditasi oleh Chartered Institute of Marketing (CIM).
- Kaedah pengajian: Dalam talian
- Tempoh program: 1.5 * - 5 tahun * bergantung pada ketersediaan modul
- Tarikh akhir permohonan: 31 Ogos
- Arahan akademik oleh Birkbeck, University of London
Dapatkan kelayakan MSc Marketing yang berprestij, yang diakreditasi oleh Chartered Institute of Marketing, dengan arahan akademik dari Birkbeck, University of London .
Sebagai lulusan program ini, anda akan:
- Mampu merenungkan secara kritikal cabaran yang muncul dalam penjenamaan, pemasaran hubungan, pemasaran digital dan pemasaran media sosial, dan kesinambungan, untuk beberapa nama, dan akan mendapati program pengajian terkini, inspirasi intelektual dan relevan.
- Dapatkan kemahiran dalam membuat keputusan pemasaran strategik dan taktikal sambil mempertimbangkan kesan keputusan anda pada tiga asas: hasil kewangan, sosial dan persekitaran yang lebih luas.
Tarikh utama
Pengambilan Oktober 2020
- Permohonan dibuka: 29 Jun 2020
- Tarikh akhir permohonan: 31 Ogos 2020
- Tarikh akhir pendaftaran: 21 September 2020
- Program bermula: Oktober 2020
Bagaimana anda belajar
Program ini menawarkan pelbagai bahan dan aktiviti pembelajaran yang sangat menarik. Pengalaman belajar anda akan ditingkatkan dengan platform pembelajaran yang mudah dicapai dan menarik, peluang untuk penilaian kendiri sehingga anda dapat memahami kemajuan anda sendiri dan sokongan pelajar dalam talian yang dipertingkatkan.
Program ini pada masa ini tidak disokong oleh Pusat Pengajaran yang Diiktiraf.
Sokongan dalam talian
Program pascasiswazah pemasaran ini dihantar dalam talian dan tidak ada keperluan untuk datang ke UK sebagai sebahagian daripada pengajian anda. Program dalam talian kami yang fleksibel membolehkan anda menggunakan jadual anda sendiri dan membawa kepada kelayakan yang diiktiraf secara global.
Apabila anda mendaftar, kami akan memberi anda akses ke Portal Pelajar. Anda kemudian boleh mengakses University of London akaun e-mel dan sumber utama lain termasuk:
- Panduan Pelajar memberikan maklumat yang biasa bagi semua pelajar dan memberikan maklumat berguna mengenai hubungan anda dengan University of London hingga tamat pengajian.
- Persekitaran Pembelajaran Maya (VLE) yang menawarkan sokongan pembelajaran dalam talian, akses ke kafe pelajar dan kawasan perbincangan, dan bahan kajian lain.
- Perpustakaan Dalam Talian menyediakan akses kepada lebih dari 100 juta item elektronik akademik yang terdiri daripada E-buku, E-jurnal, prosiding persidangan dan lain-lain. Di samping itu, pelajar boleh meminta item yang tidak disimpan di perpustakaan melalui perkhidmatan pinjaman Antar-Perpustakaan perpustakaan dengan British Perpustakaan. Semua pelajar yang berdaftar mempunyai akses percuma ke Perpustakaan Dalam Talian University of London
- Perpustakaan Dewan Senat menyediakan akses rujukan percuma untuk semua pelajar jarak jauh dan pembelajaran yang fleksibel.
Sokongan tutor
Semua pelajar mendapat sokongan dan maklum balas tutor dalam talian semasa mempelajari program ini. Tutor memperkenalkan modul, menjawab pertanyaan, memantau perbincangan dan memberi panduan penilaian.
Bahan kajian
Semua sumber, aktiviti, video, perbincangan dan sokongan penting disediakan melalui VLE. Ini membolehkan anda menyesuaikan kajian anda dengan komitmen kerja anda. Tidak perlu membeli buku teks tambahan.
Komitmen masa
Pendekatan fleksibel dalam pembelajaran membolehkan pelajar menyelesaikan Pemasaran MSc dalam minimum satu setengah tahun (tertakluk kepada ketersediaan modul) hingga maksimum lima tahun.
Anda boleh belajar mengikut kadar anda sendiri, sama ada secara sambilan atau sepenuh masa, menyesuaikan intensiti belajar agar sesuai dengan keperluan anda. Modul ditawarkan selama dua sesi 22 minggu setiap tahun akademik. Anda memilih sesi mana yang akan dimasukkan dan berapa banyak modul yang harus diselesaikan dalam setiap sesi.
Sokongan pelajar
Kami komited untuk memberikan pengalaman pelajar yang luar biasa untuk semua pelajar kami, tanpa mengira program mana yang anda pelajari dan sama ada anda belajar secara bebas atau dengan Pusat Pengajaran yang Diiktiraf.
Anda akan mendapat akses ke sokongan melalui:
- Pusat Nasihat Pelajar - memberikan sokongan untuk permohonan dan pertanyaan Portal Pelajar.
- TalkCampus - perkhidmatan sokongan rakan sebaya yang menawarkan cara selamat dan sulit untuk membincangkan apa sahaja yang ada di fikiran anda pada bila-bila masa siang atau malam.
- Pengurus Hubungan Pelajar - sekumpulan Pengurus Hubungan Pelajar (SRM) ada di sini untuk menyokong dan memberi nasihat sepanjang pengajian anda. Mereka bertujuan untuk memastikan bahawa anda benar-benar terkini dengan maklumat penting dan berguna tentang cara terbaik untuk menyelesaikan pengajian anda.
Penilaian
Setiap modul merangkumi gabungan penilaian. Sepanjang tempoh pengajian anda, anda akan melakukan penilaian sumatif dengan elemen kerja kursus dan peperiksaan bertulis formatif.
Disertasi (MSc sahaja) terdiri daripada proposal penyelidikan 3.000 perkataan (ditandai berdasarkan Pass / Fail) dan disertasi akhir 12,000 perkataan (100 peratus).
Semua item kerja dan disertasi dihantar melalui VLE. Anda boleh menduduki peperiksaan di mana-mana pusat peperiksaan kami di seluruh dunia.
Kepimpinan akademik
Arah akademik untuk program ini adalah dari Birkbeck, University of London , yang ditubuhkan pada tahun 1823 dan bergabung dengan University of London pada tahun 1920.
Lebih 90% ahli akademik Birkbeck aktif dalam penyelidikan dalam pelbagai bidang dan secara berkala menyumbang kepada perbahasan awam dan menerbitkan dalam jurnal akademik terkemuka. Pemasaran merupakan salah satu kekuatan penyelidikan mereka.
Pengarah Program
Dr Manto Gotsi adalah Pensyarah Kanan dalam Pemasaran di Birkbeck, University of London , di mana dia berada sejak September 2019. Sebelum bergabung dengan Birkbeck, Manto pernah memegang jawatan akademik di University of Westminster, Cardiff University, Brunel University, dan University of Aberdeen. Dia memulakan kerjaya akademiknya sebagai Pembantu Pengajar Pascasiswazah ketika bekerja di peringkat PhD dalam bidang Pemasaran di University of Strathclyde. Manto telah menjawat jawatan pelawat di Cass Business School (City, University of London ), Universiti Hellenic Antarabangsa (Thessaloniki, Yunani) dan Grenoble Ecole de Management (Grenoble, Perancis).
Penyelidikan Manto memfokuskan pada pengurusan paradoks - bagaimana pemimpin organisasi, pasukan dan individu bertindak balas dengan berkesan terhadap tuntutan bersaing dan ketegangan yang dihasilkan. Semasa PhD, Manto meneroka ketegangan kestabilan perubahan yang berpunca daripada penjenamaan semula syarikat. Sejak itu, dia telah menerbitkan lebih dari 50 artikel dan makalah persidangan mengenai paradoks pelbagai peringkat dalam penjenamaan korporat, pengurusan inovasi, keusahawanan, dan bidang lain.
Manto adalah penyokong pembelajaran dalam talian yang gemar, bukan hanya sebagai wahana untuk memperluas akses ke Pengajian Tinggi tetapi juga untuk peluang yang ditawarkannya untuk meningkatkan pembelajaran berdasarkan pengalaman.
Membiayai pengajian anda
Tanpa kos untuk berpindah ke London, belajar untuk University of London di mana sahaja di dunia mewakili nilai wang yang sangat baik. Namun, ada sumber sokongan tambahan bergantung pada tempat tinggal anda dan bagaimana anda memilih untuk belajar.
Pentauliahan
CIM adalah badan profesional terkemuka untuk pemasar di seluruh dunia dan wujud untuk mengembangkan profesi pemasaran, mengekalkan standard profesional dan meningkatkan kemahiran pengamal pemasaran.
University of London telah bergabung dengan CIM untuk memberi peluang kepada lulusan MSc untuk memperoleh kelayakan profesional melalui CIM Graduate Gateway. Kelayakan CIM sangat dicari oleh majikan, dan kandungannya tercermin dalam darjah kami sendiri yang memastikan kami melengkapkan pelajar dengan peluang terbaik untuk kerjaya pemasaran yang berjaya.
Program Graduate Gateway memberi peluang dan peluang unik kepada pelajar dan graduan untuk memperoleh kelayakan profesional atau penghargaan di samping tahap pemasaran mereka. Ini bermaksud untuk kebanyakan kelayakan, pelajar dan siswazah mungkin hanya perlu mengambil satu penilaian daripada tiga biasa.
Galeri
Peluang kerjaya
Graduan boleh meneruskan kerjaya dalam pengiklanan, media, pemasaran digital, pemasaran acara, perhubungan awam, produk, pengurusan jenama dan pemasaran, penyelidikan pasaran, perundingan dan pengurusan.
Ijazah ini boleh berguna dalam pelbagai peranan pemasaran dalam kerajaan tempatan dan nasional, dalam organisasi untung dan bukan untung, dan dalam perniagaan besar, PKS, syarikat permulaan dan keluarga.
Profesi yang mungkin termasuk Ketua Pemasaran, Ketua Digital, Pengurus Jenama, Pengurus Kempen, Pengurus pemasaran digital, Pengurus Media Sosial, Pengurus Wawasan Pasaran, Pengurus Pemasaran Strategik dan Pengurus Media dan Komunikasi.
Kurikulum
MSc dalam Pemasaran terdiri daripada:
- Lima modul wajib 15 kredit
- Tiga modul pilihan 15 kredit
- Disertasi yang terdiri daripada dua bahagian: cadangan penyelidikan (15 kredit) dan disertasi akhir (45 kredit)
Semasa anda maju melalui pengajian anda, anda boleh memohon untuk kelayakan pertengahan atau kelayakan: Diploma Pasca Siswazah (PGDip) atau Sijil Pasca Siswazah (PGCert) dalam Pemasaran.
Untuk dianugerahkan PGDip, anda mesti berjaya melengkapkan lima modul wajib dan tiga modul pilihan.
Untuk dianugerahkan PGCert, anda mesti berjaya melengkapkan dua modul wajib dan mana-mana dua modul wajib atau pilihan lain.
Modul individu akan tersedia untuk belajar secara bersendirian untuk pengambilan April 2021 (tertakluk kepada ketersediaan modul).
Kemasukan
English Language Requirements
Sahkan penguasaan bahasa Inggeris anda dengan Ujian Bahasa Inggeris Duolingo! DET ialah ujian Bahasa Inggeris dalam talian yang mudah, pantas dan berpatutan yang diterima oleh lebih 4,000 universiti (seperti ini) di seluruh dunia.