
Sarjana dalam Pentadbiran Perniagaan (MBA) dalam Bahasa Inggeris – Pembelajaran Jarak Jauh
Online
TEMPOH MASA
3 Semesters
BAHASA
Inggeris
LAJU
Sepenuh masa
TARIKH AKHIR PERMOHONAN
Minta tarikh akhir permohonan
TARIKH MULA PALING AWAL
Sep 2025
YURAN TUISYEN
EUR 12,430
FORMAT PENGAJIAN
Pembelajaran jarak jauh
pengenalan
Sarjana dalam Pentadbiran Perniagaan (MBA) direka dengan perspektif global dan komitmen terhadap kemampuan tanpa menjejaskan kualiti, kurikulum inovatif kami berada di barisan hadapan standard industri. Dengan penekanan yang mendalam terhadap memupuk kreativiti, memupuk kualiti, dan memastikan kerelevanan, program kami melengkapkan calon pemimpin dengan kemahiran praktikal, pemikiran berwawasan, dan daya tahan yang diperlukan untuk berkembang maju dalam persekitaran perniagaan yang sentiasa berkembang hari ini.
Dengan warisan lebih daripada 30 tahun dan rangkaian alumni global yang mempunyai lebih 2,000 graduan yang berjaya, program MBA adalah laluan untuk berjaya dalam dunia moden yang dinamik hari ini.
Program ini disampaikan dalam mod pembelajaran jarak jauh, memberikan fleksibiliti dan kebolehcapaian tanpa menjejaskan kualiti.
Kemasukan
Kurikulum
Core Courses
1st Semester
- Pengurusan Kewangan Perniagaan & Organisasi
- Ekonomi Pengurusan dan Perangkaan
- Berkomunikasi & Berunding dengan Berkesan
2nd Semester
- Transformasi Digital Perniagaan & Organisasi
- Kepimpinan, Etika & Kemampanan
- Menguruskan Operasi, Projek & Logistik
3rd Semester
- Pengurusan Strategik dan Pemasaran Digital
- Strategic Decision Making & Planning
- Projek Penyelidikan Perniagaan Gunaan
Hasil Program
- Membangunkan asas yang kukuh dalam ekonomi, perakaunan dan kewangan untuk memaklumkan secara berkesan proses membuat keputusan pengurusan.
- Gunakan teknik pengurusan yang canggih, menyepadukan teori dan aplikasi praktikal dengan lancar, untuk mencari penyelesaian yang boleh diambil tindakan bagi masalah perniagaan dalam landskap global yang kompetitif yang sentiasa berkembang.
- Menunjukkan keupayaan untuk bekerja secara individu dan dalam pasukan, untuk mengurus orang dan isu organisasi, dan untuk berkomunikasi dan berunding dengan berkesan.
- Tunjukkan kesedaran etika dan kemahiran kepimpinan dalam mengemudi tanggungjawab undang-undang, moral dan ekonomi kepimpinan korporat, dan menilai secara kritis bagaimana perusahaan swasta boleh menyumbang untuk menangani cabaran masyarakat.
- Mensintesis pengetahuan dan kemahiran yang diperolehi sepanjang program secara berkesan untuk memacu organisasi secara strategik ke arah pendigitalan yang berjaya.
- Mengumpul, menganalisis dan mentafsir data empirikal dan penyelidikan akademik, menggunakan kaedah kualitatif dan kuantitatif yang sesuai, untuk merumus, melaksana dan menilai rancangan perniagaan dan pemasaran strategik.