Sarjana Sains dalam Pemasaran dan Komunikasi
Loyola University
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Online
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Pembelajaran jarak jauh
Tempoh
1 tahun
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
USD 818 / per credit
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Sampaikan mesej anda kepada dunia. Mempercepatkan kerjaya anda dalam komunikasi dan pemasaran.
Kembangkan kepakaran industri anda dan kembangkan kekuatan anda sebagai pemimpin. Ijazah sarjana sains dalam talian kami dalam pemasaran dan komunikasi dari Loyola University New Orleans akan membantu anda menghubungkan kreativiti anda kepada matlamat kerjaya anda dengan program yang boleh disesuaikan berdasarkan minat anda.
- Pilih daripada trek pemasaran atau komunikasi, atau bina kurikulum anda sendiri yang disesuaikan dengan matlamat anda.
- Memohon tanpa GMAT/GRE diperlukan supaya anda boleh fokus pada kemahiran yang paling relevan dengan kerjaya anda.
- Lengkapkan program 30 kredit dalam masa satu tahun, atau luangkan masa anda dan dapatkan ijazah anda selama dua tahun. Pilih daripada pilihan permulaan musim bunga dan musim luruh.
Program sarjana serba boleh ini sesuai untuk profesional yang bekerja dalam pemasaran, perhubungan awam dan pengiklanan—atau mahasiswa baru-baru ini dalam pemasaran, kewartawanan, komunikasi dan perniagaan am. Anda akan mengembangkan rangkaian profesional anda semasa anda mengkaji dan meneliti strategi pemasaran teknikal dan kemahiran komunikasi yang penting untuk tenaga kerja moden kami.
Kemasukan Pantas untuk Pelajar LOYNO
Adakah anda seorang senior lulusan LOYNO? Anda mungkin layak untuk program kemasukan automatik [dipercepatkan].
Kemasukan
Kurikulum
Jejak Pemasaran
Yuran Pengajian Program
Peluang kerjaya
Ambil Peneraju dalam Kerjaya Anda
Temui potensi penuh anda
Memperoleh sarjana anda dalam pemasaran dan komunikasi boleh menyediakan anda untuk pelbagai kerjaya. Graduan boleh menjalankan mana-mana peranan berikut:
- Penyelaras/pengarah bilik berita
- Penganalisis penyelidikan pasaran
- Pakar/pengurus pemasaran
- Penyelidik tinjauan
- Pakar/pengurus perhubungan awam
- Pengurus pengumpulan dana
- Pengurus pengiklanan
- Pengurus kenaikan pangkat
- Eksekutif jualan pengiklanan