Penjenamaan Masterclasses
Future London Academy
Maklumat Utama
Lokasi kampus
London, United Kingdom
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Pembelajaran jarak jauh
Tempoh
5 Jam
laju
Sambilan
Yuran tuisyen
GBP 499 / per course *
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
* 5 jam kandungan yang memberi inspirasi, latihan dengan papan interaktif, templat, senarai bacaan, sijil tamat program
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Daripada Strategi Jenama kepada Penjenamaan Sonic – terokai cara jenama terkemuka mengganggu industri menggunakan saluran baharu dan teknologi yang berkembang. Temui pendekatan paling inovatif untuk strategi jenama daripada agensi kreatif dan pengiklanan bertaraf dunia.
Satu siri Kelas Induk Penjenamaan yang dicipta khas untuk profesional penjenamaan berpengalaman, pengarah kreatif dan reka bentuk. Daripada pendekatan baharu kepada strategi jenama kepada penjenamaan sonik, nada suara dan pendengaran sosial – anda akan mempelajari alatan, rangka kerja dan kajian kes baharu daripada pengarah kreatif terkemuka di London.
Selain daripada pembentangan daripada pakar penjenamaan terkemuka, anda juga akan mempunyai peluang unik untuk melihat di sebalik tabir agensi paling berpengaruh di London dengan lawatan pejabat maya daripada penceramah.
Pengalaman Jenama 360
Diterajui industri
Fahami cara agensi reka bentuk teratas mendekati penjenamaan, rangka kerja yang mereka gunakan dan cara mereka bekerja dengan pelanggan besar.
Lawatan Pejabat Maya
Bukan sekadar mendengar, tetapi lihat cara pasukan kreatif bekerja di London. Kami telah menyediakan beberapa lawatan pejabat maya khas untuk anda, supaya anda dapat melihat ruang, merasai suasana dan mendapat inspirasi daripada pembesar suara kami.
Sendiri
Tidak perlu risau tentang zon waktu atau jadual kerja anda. Semua kelas induk tersedia untuk dinikmati sebaik sahaja anda mendaftar. Sama ada anda lebih suka menonton pesta atau selamatkan pengalaman dan menontonnya mengikut rentak anda sendiri dalam masa anda sendiri – pilihan di tangan anda.
Kurikulum
Bab 1 - Nada Suara
Dalam Watak: Menggunakan Teknik Penulisan Skrin untuk Menjadikan Suara Jenama Boleh Ditindaklanjuti
Masterclass dari Kate Magoc, Proto
Proto ialah perundingan inovasi dan reka bentuk yang membantu syarikat dalam menghadapi gangguan. Pengarah Reka Bentuk Verbal Proto, Kate Magoc, berkongsi cara menggunakan arketaip watak dan penulisan dialog untuk memahami cara jenama boleh bercakap, dan cara beralih daripada prinsip suara kepada penulisan salinan untuk menjadikan abstrak itu nyata.
- Temui cara untuk menggunakan arketaip Jung dan model arketaip lain, untuk mencipta aksara dan wilayah suara
- Isi wilayah suara dengan inspirasi lisan yang boleh membawa kepada prinsip dan menyalin inspirasi
- Bina panduan suara yang tulen dan boleh diambil tindakan
Bab 2 - Jenis
Kenapa Taip?
Masterclass daripada Tom Foley & James Fooks-Bale, Monotype
Dinamakan "Salah Satu Syarikat Paling Inovatif dalam Reka Bentuk" oleh Fast Company, Monotype menghidupkan jenama melalui jenis dan teknologi yang digunakan oleh pengguna setiap hari. Warisan kaya syarikat itu termasuk perpustakaan yang boleh dikesan sejak ratusan tahun lalu, menampilkan muka taip terkenal seperti Helvetica, Futura, Times New Roman dan banyak lagi. Bersama pasukan mereka, kami akan melihat peranan tipografi dalam penjenamaan. Daripada mencipta suara visual yang ikonik dan boleh dikenali, sehinggalah kepada utiliti yang diperlukan oleh jenama untuk menangani dunia digital hari ini dan ke masa hadapan.
- Mengapa saya perlu mengambil berat tentang jenis?
- Cara anda boleh menggunakan jenis untuk meningkatkan keistimewaan dan pengiktirafan jenama anda
- Bagaimana anda boleh menggunakan jenis untuk meningkatkan fungsi dan utiliti jenama anda sekarang dan pada masa hadapan
Bab 3 - Gerakan
Gerakan sebagai cara untuk menyatakan identiti jenama
Masterclass dari Conlan Normington, FutureDeluxe
FutureDeluxe ialah agensi gerakan, reka bentuk dan kreatif digital. Menghasilkan pengalaman digital yang diterajui reka bentuk yang unik dan inovatif daripada animasi & grafik bergerak kepada pemasangan interaktif, antara muka dan reka bentuk aplikasi. Pereka Jenama dan Pergerakan mereka Conlan Normington akan berkongsi proses pemikirannya apabila dia mendekati projek baharu.
- Menggunakan prinsip teras identiti untuk mencipta pengalaman emosi
- Bagaimana untuk meninggalkan ruang untuk yang tidak dijangka
- Bagaimana untuk menulis seluar pendek yang membuat pereka gerakan menjadi gila
Bab 4 - Bunyi
Kuasa penjenamaan bunyi
Masterclass daripada Antonio Nardi, The Sound Agency
The Sound Agency ialah syarikat terkemuka dunia yang mengkhusus dalam penjenamaan bunyi, muzik untuk media yang ditempah khas dan ruang awam, apatah lagi pemasangan audio generatif. Dalam sesi mengasyikkan ini, Pengarah Reka Bentuk mereka Antonio Nardi akan berkongsi pendekatannya untuk bekerja dengan bunyi dan cara kami boleh meningkatkan pengalaman ruang fizikal melalui kuasa bunyi.
- Pengenalan kepada penjenamaan bunyi
- Cara menggabungkan teknologi dan penciptaan kandungan untuk pengalaman yang dipesan lebih dahulu
Bab 5 - Data
Menggunakan kecerdasan sosial untuk memenangi perniagaan baharu
Masterclass daripada Jasmin Fischer, SHARE Creative
Melalui gabungan unik sains data dan AI, SHARE Creative menyampaikan pemesejan tersendiri yang disesuaikan yang bercakap terus kepada pelanggan sasaran anda. Jasmin Fischer, Pengarah Penyelidikan + Insights di SHARE Creative akan mendalami pendengaran sosial, membincangkan cara data boleh mengukuhkan jenama anda dan menerangkan sebab ia merupakan salah satu sumber data yang paling berharga untuk mendedahkan cerapan dan strategi supercharge.
- Cara menggunakan kecerdasan sosial
- Cara menggunakan cerapan daripada pendengaran sosial untuk meningkatkan perkaitan jenama
Bab 6 - Tujuan
Merancang Revolusi
Masterclass daripada Scarlett Montanaro dan Myron Darlington, Revolt
Jenama agensi perundingan dan aktivis tujuan beralih kepada apabila mereka mahu mengubah dunia. Dengan bangganya Diperakui B-Corp, Revolt percaya bahawa jenama yang paling berjaya pada hari esok mengambil pendirian hari ini. Dalam bengkel interaktif ini daripada Pengarah Kreatif dan Reka Bentuk Scarlett dan Myron, anda akan belajar cara memulakan, menjenamakan dan menyebarkan revolusi untuk pelanggan global yang besar melalui NGO pencabar.
- Bagaimana untuk menjenamakan pergerakan untuk jenama daripada korporat hingga ke aktivisme
- Rangka kerja 7 langkah tentang cara memulakan dan menyebarkan pergerakan
- Bagaimana untuk membina jenama yang mengubah dunia