Pasca Siswazah dalam Perniagaan dan Pemasaran Digital untuk Fesyen dan Kecantikan
ESPM – Brasil
Maklumat Utama
Lokasi kampus
São Paulo, Brazil
Bahasa
Portugis
Format kajian
Pembelajaran jarak jauh
Tempoh
3 semester
laju
Sambilan
Yuran tuisyen
BRL 517 / per month *
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
* sehingga 35 ansuran BRL 517.84 + 1 ansuran BRL 570.19
pengenalan
Sepanjang ijazah pascasiswazah ini, pelajar akan bersedia untuk:
- Mengetahui dan mengurus perniagaan fesyen dan kecantikan dalam persekitaran digital.
- Mempromosikan perhatian terhadap inovasi dan peluang baharu, di samping mengembangkan pengetahuan teori tentang pengurusan digital, dengan tumpuan untuk memenuhi permintaan pasaran semasa.
- Beroperasi dalam pasaran fesyen dan kecantikan digital, melalui keseimbangan antara asas teori, kajian kes dan amalan pasaran.
Galeri
Pelajar Ideal
untuk siapa ia dimaksudkan
- Profesional daripada segmen fesyen, kecantikan atau bidang yang berkaitan yang paling pelbagai.
- Profesional yang bekerja dalam bidang penciptaan, pembangunan produk, perancangan, pemasaran, penjenamaan, risikan pasaran, CRM, perkhidmatan pelanggan, runcit, borong, e-dagang; penyelidikan dan analitik: perunding dan usahawan yang ingin meningkatkan pemahaman mereka tentang pengurusan digital fesyen dan kecantikan.
- Graduan baru-baru ini dalam mana-mana bidang pengetahuan dan usahawan yang bekerja atau perlu mendalami pengetahuan mereka dalam bidang pemasaran, bertujuan untuk meluaskan perspektif mereka dalam operasi digital perniagaan fesyen dan kecantikan.
- Profesional yang berminat dalam pasaran fesyen dan kecantikan serta aplikasi mereka dalam persekitaran digital.
Kurikulum
apa yang akan anda pelajari
Program kursus mempunyai komposisi yang menggambarkan pengalaman ESPM dalam melatih profesional pemasaran.
Kompetensi Perniagaan
- Analisis Persekitaran dan Strategi
- Faktor manusia
- Asas Pemasaran
- Asas Kewangan
Pemasaran Digital untuk Fesyen dan Kecantikan
- Pengurusan Jenama Fesyen dan Kecantikan
- Rangkaian Sosial dalam Fesyen dan Kecantikan: Strategi, Pengurusan dan Analisis
- Perancangan Kandungan dalam Fesyen dan Kecantikan
- Strategi Produk untuk Fesyen dan Kecantikan
- Strategi Harga dalam Fesyen dan Kecantikan
- Strategi Berbilang Saluran Digital untuk Fesyen dan Kecantikan
- Operasi Digital dan Pengalaman untuk Fesyen dan Kecantikan
- Media Dalam Talian dan Pemasaran Kandungan dalam Fesyen dan Kecantikan
- Perancangan Strategik Perniagaan Digital Fesyen dan Kecantikan
- Penyiapan kerja kursus (TCC)*
*Pada akhir kursus, pelajar akan membentangkan kerja kesimpulan kursus (TCC) secara peribadi kepada panel profesor. Pembentangan berlangsung di salah satu unit ESPM, di São Paulo, Rio de Janeiro atau Porto Alegre.