
Sarjana dalam talian dalam Pemasaran Farmaseutikal
Madrid, Sepanyol
TEMPOH MASA
1 Years
BAHASA
Bahasa Sepanyol
LAJU
Sepenuh masa
TARIKH AKHIR PERMOHONAN
Minta tarikh akhir permohonan
TARIKH MULA PALING AWAL
Minta tarikh mula paling awal
YURAN TUISYEN
Minta yuran pengajian
FORMAT PENGAJIAN
Di kampus
pengenalan
Ijazah Sarjana Dalam Talian dalam Pemasaran Farmaseutikal telah direka bentuk untuk menyediakan pelajar gambaran keseluruhan yang teratur, komprehensif dan praktikal tentang analisis strategik dan proses membuat keputusan dalam syarikat dalam pelbagai bidang sektor farmaseutikal.
Dengan menguasai alat yang digunakan untuk proses membuat keputusan strategik syarikat yang membolehkan pembangunan perniagaan yang menguntungkan dan cekap , graduan program ini akan dapat mengakses tanggungjawab yang berbeza serta peluang untuk pertumbuhan profesional masa hadapan.
Kerumitan sektor farmaseutikal mewujudkan permintaan yang tinggi untuk profesional berkelayakan yang, berdasarkan pengetahuan luas tentang struktur semasa, perundangan dan prosedur sektor itu, boleh memberikan visi terkini dan kapasiti yang besar untuk menyesuaikan diri dengan baharu. peluang perniagaan.
Kemasukan
Kurikulum
- Pengenalan kepada sektor farmaseutikal
- Rantaian nilai farmaseutikal
- Rangka kerja undang-undang
- Alat pengurusan perniagaan
- Jualan
- Asas pemasaran
- Pengurusan pemasaran profesional
- Konsep kewangan yang diperlukan untuk profesional pemasaran
- Pemasaran ke pasaran tertentu
- Bila dan cara menggunakan rangkaian luaran
Peluang kerjaya
Kursus ini direka bentuk untuk membangunkan kemahiran dan kebolehan profesional pelajar secara maksimum dalam bidang pengkhususan dan bidang aktiviti berikut dalam bidang pemasaran, pengurusan strategik dan komersial:
- Makmal farmaseutikal kebangsaan.
- Makmal farmaseutikal antarabangsa.
- Institut penyelidikan pasaran.
- Perundingan strategik untuk industri farmaseutikal.
Kesempurnaan profesional yang diperoleh oleh pelajar melalui penyiapan Sarjana Dalam Talian dalam Pemasaran Farmaseutikal akan membolehkannya mengembangkan kerjaya profesionalnya dengan jayanya di jabatan makmal farmaseutikal berikut:
- Pemasaran
- Perdagangan dan Jualan.
- Jabatan Perubatan.
- Kawasan Antarabangsa
- Penyelidikan Pasaran.
- Pembangunan Perniagaan.
- Komunikasi dan Pengiklanan.