Sijil Perwakilan Sokongan Pelanggan
Brighton College
Maklumat Utama
Lokasi kampus
USA Online, Amerika Syarikat
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Pembelajaran jarak jauh
Tempoh
Minta maklumat
laju
Sepenuh masa, Sambilan
Yuran tuisyen
USD 4,780 / per year
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Sep 2024
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Wakil Sokongan Pelanggan adalah penting dalam setiap bidang industri perniagaan - perniagaan semata-mata tidak dapat berjalan dengan cekap tanpa wakil sokongan pelanggan mahir. Dengan sijil anda melalui pembelajaran jarak jauh dengan Brighton College , anda akan bersedia untuk kerjaya sebagai Wakil Sokongan Pelanggan - semua dari keselesaan rumah anda sendiri!
Siapa yang Perlu Mendaftar?
Pelajar yang mendaftar dalam program Sijil Perwakilan Sokongan Pelanggan ini akan mendapat kemahiran dan kepakaran yang diperlukan untuk mengejar kedudukan peringkat kemasukan dalam jualan perniagaan dan perkhidmatan pelanggan produk, barangan atau perkhidmatan teknikal kepada kedua-dua perniagaan dan individu. Tetapkan diri anda dari calon lain dengan menerima Sijil Perwakilan Sokongan Pelanggan anda./>
Apa yang akan saya pelajari?
Setelah menamatkan program Sijil Perwakilan Sokongan Pelanggan, anda dapat:/>
- Memohon asas ekonomi, kewangan, dan perakaunan kepada persekitaran organisasi;
- Mengenal pasti konsep dan aktiviti sumber manusia dalam persekitaran organisasi;
- Tentukan pelbagai tugas dan tanggungjawab pengurus dalam organisasi;
- Tentukan dan menerapkan prinsip pemasaran dan pengedaran;
- Terangkan tingkah laku belian pengguna;
- Memohon teknik jualan profesional;
- Memohon teknik perkhidmatan pelanggan yang diperlukan untuk menjual dan menyediakan produk, sistem, atau perkhidmatan;
- Kenal pasti dan gunakan teknologi yang sesuai untuk membantu pelaksanaan jualan dan perkhidmatan.
Garis Panduan Kursus
Kursus-kursus berikut dimasukkan dalam program Sijil Perwakilan Sokongan Pelanggan. Kursus dikeluarkan satu demi satu untuk memaksimumkan pembelajaran. Program ini mempunyai 24 jam kredit. Setiap kursus mesti diselesaikan dalam masa 8 minggu./>
ID Kursus |
Outlook Kerjaya/>
Pengambilan wakil khidmat pelanggan diunjurkan berkembang 10 peratus dari 2014 hingga 2024, lebih cepat daripada purata bagi semua pekerjaan. Pertumbuhan pekerjaan secara keseluruhan sepatutnya disebabkan oleh industri yang berkembang yang mengkhususkan diri dalam mengendalikan perkhidmatan pelanggan. Khususnya, pusat panggilan telefon, yang juga dikenali sebagai pusat hubungan pelanggan, dijangka akan menambah pekerjaan terbaru untuk wakil khidmat pelanggan. Pengambilan wakil di pusat-pusat ini dijangka berkembang 39 peratus dari tahun 2014 hingga 2024. Sesetengah perniagaan semakin menguncup operasi perkhidmatan pelanggan mereka ke pusat panggilan telefon kerana mereka menyediakan fungsi jualan dan perkhidmatan pelanggan yang disatukan./>
Peluang Pekerjaan/>
Anda boleh mencari pekerjaan Perwakilan Perkhidmatan Pelanggan dalam tetapan berikut:
- Runcit
- Syarikat besar
- Pusat Panggilan
- Bekerja dari rumah
- Agensi Kredit dan Insurans
Pendapatan */>
Menurut Jabatan Tenaga Kerja AS, upah per jam untuk perwakilan khidmat pelanggan adalah $ 15.25 pada bulan Mei 2015. Gaji median adalah upah di mana separuh pekerja dalam pekerjaan memperoleh lebih daripada jumlah itu dan setengahnya kurang. 10 peratus terendah yang diperoleh kurang daripada $ 9.74, dan 10 peratus tertinggi memperoleh lebih daripada $ 25.49.
* Biro Statistik Buruh, Jabatan Tenaga Kerja AS, Buku Panduan Pekerjaan Outlook, Edisi 2016-17, Wakil Perkhidmatan Pelanggan, di Internet di https://www.bls.gov/ooh/office-and-administrative-support/customer- perkhidmatan-wakil.htm
Tuisyen
Jumlah harga untuk program Perwakilan Sokongan Pelanggan adalah $ 4,780./>
Jumlah Tuisyen |
Perkhidmatan Kerjaya/>
Brighton College didedikasikan untuk membantu anda dengan carian kerja anda. Anda akan mendapat akses ke pusat kerjaya dalam talian Brighton semasa melengkapkan latihan kerjaya anda. Pusat kerjaya direka untuk membantu anda mendapatkan pekerjaan dalam bidang pilihan anda.
Bangunan Resume Peribadi/>
Anda boleh menghantar resume anda melalui pusat resume dalam talian kami. Penyelaras penempatan kerjaya kami akan menyediakan konsultasi secara langsung dengan anda dan secara peribadi mengkaji semula resume anda.
Kursus Kerjaya Khusus/>
Sebelum tamat pengajian, anda akan mengambil kursus yang memberi tumpuan kepada maklumat kerjaya dan menyediakan anda untuk mencari pekerjaan anda. Ketahui kemahiran penting seperti rangkaian, pengurusan kerjaya, dan membina hubungan interpersonal.
Bantuan Surat Bantuan Satu-Satu-Satu/>
Anda akan belajar bagaimana untuk membina dan merekabentuk surat perlindungan yang berkesan dan surat susulan. Di samping itu, kami akan menunjukkan contoh khusus.
Persediaan Temuduga/>
Anda akan mempelajari teknik wawancara dan petua mengenai cara menjawab soalan yang paling sering ditanyakan.