Keystone logo

dalam talian Sarjana Program dalam Pengurusan Pemasaran dalam Jepun untuk 2024

Penapis

Penapis

  • Sarjana
  • Pengajian Pemasaran
Bidang pengajian
    Bahasa (0)Sains Hayat (0)Pengajian Ekonomi (0)Fesyen (0)Kajian Sukan dan Senaman (0)Pengajian Kejuruteraan (0)Kemahiran Hidup (0)Kemajuan Diri (0)Pengajian Kemampanan (0)Pengajian Kemanusiaan (0)
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

Tiada program memenuhi kriteria carian anda. Sila perhalusi penapis anda.

Clear filters

dalam talian Sarjana Program dalam Pengurusan Pemasaran

Satu program pengurusan pemasaran adalah besar bagi mereka yang mahu belajar tentang bagaimana aktiviti pemasaran dan sumber diuruskan. Pelajar boleh belajar bagaimana untuk membuat strategi yang berkesan disesuaikan untuk perniagaan tertentu dan bagaimana teknik kepimpinan boleh digunakan untuk membawa satu pasukan profesional pemasaran.

Jepun mempunyai salah satu yang sangat bersepadu sistem pendidikan tinggi di Asia. Pendekatan Jepun-Jepun untuk sains dan teknologi adalah sangat diberi nilai dengan itu tahap pendidikan mereka sangat berstruktur dari zaman kanak-kanak ke sekolah rendah hingga menengah ke peringkat pendidikan tinggi. Dengan 126 juta penduduk yang tinggal di Jepun ia mempunyai persekitaran yang kaya dengan budaya. Kawasan Greater Tokyo merupakan kawasan metropolitan yang terbesar di dunia, dengan lebih daripada 30 juta penduduk.

program sarjana adalah ijazah berfokus yang memerlukan kira-kira dua tahun kerja kelas, penyelidikan dan mungkim kertas tesis untuk mendapatkan. Program maju pengajian membolehkan pelajar pakar lagi persekolahan mereka di kawasan yang menarik minat mereka.