dalam talian Sarjana Program dalam Pengurusan Pemasaran dalam Jepun untuk 2024
Penapis
Penapis
- Sarjana
- Pengajian Pemasaran
dalam talian Sarjana Program dalam Pengurusan Pemasaran dalam Jepun untuk 2024
Tiada program memenuhi kriteria carian anda. Sila perhalusi penapis anda.
Clear filtersPopular education type
dalam talian Sarjana Program dalam Pengurusan Pemasaran
Satu program pengurusan pemasaran adalah besar bagi mereka yang mahu belajar tentang bagaimana aktiviti pemasaran dan sumber diuruskan. Pelajar boleh belajar bagaimana untuk membuat strategi yang berkesan disesuaikan untuk perniagaan tertentu dan bagaimana teknik kepimpinan boleh digunakan untuk membawa satu pasukan profesional pemasaran.
Jepun mempunyai salah satu yang sangat bersepadu sistem pendidikan tinggi di Asia. Pendekatan Jepun-Jepun untuk sains dan teknologi adalah sangat diberi nilai dengan itu tahap pendidikan mereka sangat berstruktur dari zaman kanak-kanak ke sekolah rendah hingga menengah ke peringkat pendidikan tinggi. Dengan 126 juta penduduk yang tinggal di Jepun ia mempunyai persekitaran yang kaya dengan budaya. Kawasan Greater Tokyo merupakan kawasan metropolitan yang terbesar di dunia, dengan lebih daripada 30 juta penduduk.
program sarjana adalah ijazah berfokus yang memerlukan kira-kira dua tahun kerja kelas, penyelidikan dan mungkim kertas tesis untuk mendapatkan. Program maju pengajian membolehkan pelajar pakar lagi persekolahan mereka di kawasan yang menarik minat mereka.