Master dalam inovasi dan pemasaran digital dalam pelancongan

IMF Business School Portugal

Penerangan Program

Baca keterangan rasmi

Master dalam inovasi dan pemasaran digital dalam pelancongan

IMF Business School Portugal

ucjcplusimfplusith

Objektif utama Master Inovasi dan Pemasaran Digital di Pelancongan, adalah untuk menyediakan profesional masa depan dalam sektor pelancongan dan menyesuaikan diri mereka kepada realiti baru industri, untuk mempunyai penyesuaian yang mencukupi untuk pemprosesan digital dan integrasi teknologi baru.

Dengan latihan ini, anda juga akan belajar bagaimana untuk:

  • Menganalisis asas-asas wawasan strategik inovasi, belajar asas-asas yang, menganalisis persekitaran yang kompetitif untuk membolehkan pelajar untuk mereka bentuk, pelaksanaan dan pemantauan strategi inovatif untuk kejayaan
  • Menilai kesesuaian strategi inovatif, menganalisis pelan pemasaran di mana ia adalah berdasarkan, memutuskan saluran yang paling sesuai pemasaran digital, dan lain-lain, dengan itu memastikan keputusan yang dikehendaki untuk syarikat anda
  • Ketahui lebih lanjut mengenai trend pasaran baru, pelanggan dan model
  • Membantu menggabungkan teknologi yang paling sesuai dalam proses perniagaan
  • Menilai transformasi syarikat ke dalam persekitaran yang digital
  • Membangunkan dan menguruskan projek pendigitalan perniagaan

Keperluan akses

Ijazah atau pengalaman profesional setaraf

penerima

  • profesional pelancongan dalam bidang pengurusan, teknologi, jualan dan pemasaran
  • Perniagaan yang berkaitan dengan pelancongan (penginapan, katering, aktiviti masa lapang, dan lain-lain) yang berminat dalam mengemaskini perniagaan mereka
  • Pengurus pentadbiran awam yang merangsang dan menggalakkan destinasi pelancongan
  • Usahawan yang ingin membangunkan atau mengembangkan perniagaan mereka dalam sektor pelancongan
  • graduan muda dalam bidang pelancongan, ekonomi dan pentadbiran dan pengurusan perniagaan

program

modul I

Inovasi digital dalam Sektor Pelancongan

  1. Konteks, pasaran global dan dalam talian
  2. Pelanggan baru: bagaimana untuk menyesuaikan diri dengan profil yang berbeza
  3. model perniagaan dan proses digital
  4. Konsep dan jenis inovasi
  5. Menghasilkan produk dan perkhidmatan baru yang inovatif
  6. Kebolehcapaian: pelancongan untuk semua
  7. Kemampanan, satu rangka kerja baru

modul II

"Intelligence" Pelancongan

  1. Apakah "Kecerdasan" pelancong dan bagaimana untuk memohon
  2. Sumber: jumlah, kepelbagaian, kebolehpercayaan, nilai dan kelajuan
  3. Data Big Data Terbuka - pemprosesan data
  4. analisis kapasiti: mendapatkan nilai tambah

modul III

Digital Media dan Iklan: Strategi Komunikasi, Pengiklanan dan Graphic Advertising Dynamics

  1. Persekitaran pengiklanan dalam media digital
  2. Pengiklanan paparan digital
  3. model kontrak
  4. Pemasaran E-mel
  5. Pemasaran affiliate

modul IV

Media Sosial dan Pengurusan Komuniti

  1. Ekosistem Media Sosial
  2. strategi komunikasi dalam Media Sosial
  3. platform komunikasi Media Sosial
  4. Analisis digunakan untuk Media Sosial
  5. Pengurusan komuniti

modul V

Search Engine Marketing: SEM, SEO dan Web Analytics

  1. Operasi enjin carian
  2. prinsip SEO
  3. Pelaksanaan dan operasi kempen PPC
  4. Pembangunan dan ujian halaman pendaratan
  5. Analytics web

modul VI

Mobile Marketing

  1. Trend dalam Pemasaran Mudah Alih
  2. Pengiklanan dalam persekitaran mudah alih
  3. Pemasaran melalui Apps
  4. Pemasaran langsung dalam Pemasaran Mudah Alih: Kod, kupon dan mesej
  5. Marketing Lokasi di Media Sosial dan Bergerak

modul VII

Pemasaran kandungan

  1. Proses dan peraturan Pemasaran Kandungan
  2. Bercerita pemasaran
  3. Sistem blogosphere dan Pengurusan Kandungan (CMS)
  4. Membangun dan mengekalkan blog 3.0
  5. talian Videomarketing: dari virus untuk webserie dan penstriman video
  6. Maya realiti: advergaming dan metaverses
  7. Bersama penciptaan, komuniti maya dan wiki
  8. digital dan e-pembelajaran penerbitan: e-book
  9. Kreativiti digunakan untuk pemasaran
  10. Hak cipta oleh Creative Commons

modul VIII

pemasaran 360

  1. E-dagang dan m-dagang
  2. jualan langsung vs jualan disalurkan dengan
  3. pengurusan hasil
  4. Gamification: bagaimana untuk meningkatkan jualan up-silang
  5. Teknologi untuk pengurusan: CMS, BRS, pengurus saluran CRS

modul IX

Destinasi Smart: Smart Destinasi Pelancong (DTI)

  1. Konteks dan pendekatan konseptual kepada DTI
  2. Empat rukun destinasi pintar
  3. Menyenangkan pelancong digital baru di tengah-tengah DTI
  4. Tadbir Urus: sistem hubungan, kerjasama dan penyertaan
  5. Maklumat: makna, sistem pengurusan dan alat
  6. Sustainability: skop, cabaran dan alat pengurusan
  7. Infrastruktur, teknologi dan rangkaian. platform kerjasama
  8. Proses untuk mencapai DTI: diagnosis, strategi dan pelan tindakan. Pemantauan, penilaian dan petunjuk

modul X

Kerja Master Final

padang

Kursus Bahasa Inggeris

Asas Pre-pertengahan, pertengahan atau lanjutan
Pelajar boleh memilih salah satu daripada empat tahap

metodologi

Sarjana dalam Pemasaran Digital dan Inovasi Pelancongan menawarkan pendekatan fleksibel sepenuhnya disesuaikan dengan keperluan anda, apa sahaja lokasi atau masa geografi ketersediaan.

metodologi E-Pembelajaran: Semua kandungan boleh didapati dalam kampus universiti maya 24 jam sehari, 7 hari seminggu, tanpa apa-apa obligasi masa yang menjadikan ia sangat fleksibel. Oleh itu, ia menjadi mudah untuk mendamaikan kehidupan profesional yang aktif dengan kecemerlangan akademik.

Semua kandungan dikemaskini dengan ketepatan teknikal, mereka mudah untuk memahami dan mempunyai kerjaya praktikal yang jelas.

IMF Business School menyediakan kepada pelajar:

  • tutorial peribadi (chat, telefon, e-mel)
  • Webinars
  • Perbahasan dan kumpulan perbincangan melalui forum dan chat
  • ujian penilaian sendiri
  • kajian kes dan dokumentasi
  • perpustakaan maya

penilaian

Penilaian berterusan kerana ia kemajuan dalam Master kajian Inovasi dan Pemasaran Digital di Pelancongan. Setiap modul dinilai melalui gabungan tinjauan dan pembangunan kajian kes dalam talian.

tutor

The Penjaga Panel kursus ini terbentuk terutamanya oleh profesional daripada perniagaan dan akademik, yang boleh memberi pelajar pengalaman kerja yang sebenar dan contoh-contoh praktikal hasil daripada pengalaman beliau dalam aktiviti perniagaan.

Memuat turun kandungan program untuk memenuhi Panel Tutors.

Prospek kerjaya

Pekerjaan di Auge

Kajian Pertama Ekonomi Scan Aktiviti di Sepanyol mendedahkan bahawa hanya satu dalam tiga syarikat-syarikat Sepanyol bersedia untuk menangani transformasi digital diperlukan untuk menerajui pasaran; mewakili sektor pelancongan di Sepanyol kira-kira 11.54% daripada KDNK (menurut data daripada Exceltur), mereka perlu profesional yang boleh membuat perubahan ini.

Pada akhir Tuhan kita akan bersedia untuk melaksanakan sebagai:

  • Pengarah dan Pengurus di Enterprises Pelancongan
  • Pegawai Pembangunan Perniagaan
  • Komersial dan / atau Pemasaran di Enterprises Pelancongan
  • Bertanggungjawab Canal Digital di Enterprises Pelancongan (e-Commerce, Pengurus Komuniti, Pengurus Hasil, Social Media Manager)
  • Jabatan CRM dan Pelanggan Pengurusan Direct
  • bertanggungjawab untuk Produk Pelancongan
  • Saya Pengurus Projek & D di Enterprises Pelancongan
  • Holiday Rentals bertanggungjawab

Job Fair dan Latihan

IMF Business School, mempunyai Employment portal dan Latihan, yang boleh didapati untuk semua pelajar latihan ini.

Antara syarikat-syarikat yang mana IMF memegang perkongsian dan perjanjian kerjasama pendidikan untuk pembentukan pekerjaan, termasuk:

pelancongan rakan-beg
This school offers programs in:
  • Portuguese (Brazil)
Tempoh & Harga
This course is Online
Start Date
Tarikh mula
Pendaftaran Terbuka
Duration
Tempoh
720 
Sambilan
Locations
Portugal - Portugal Online
Tarikh mula : Pendaftaran Terbuka
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat
Dates
Pendaftaran Terbuka
Portugal - Portugal Online
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat