Ma dalam pemasaran dan inovasi

London School of Marketing

Penerangan Program

Baca keterangan rasmi

Ma dalam pemasaran dan inovasi

London School of Marketing

Gambaran Keseluruhan Kursus:

Kursus ini membina pemahaman anda tentang pemasaran strategik untuk memasukkan reka bentuk dan inovasi. Ia juga menggalakkan penghargaan anda nilai praktikal rangka kerja ini dalam pelbagai situasi perniagaan strategik. Anda akan mencapai kelayakan akademik dihormati dianugerahkan oleh Anglia Ruskin University, dengan mengkaji untuk hanya dua modul tambahan di luar CIM Diploma Siswazah Profesional anda dalam Pemasaran atau ABP Diploma Lepasan Ijazah dalam Perniagaan dan Strategi Pemasaran.

Mengenai Anglia Ruskin University: Pelajar dari manfaat Anglia Ruskin University dari prospek pekerjaan yang besar. Lebih 90% daripada graduan dalam pekerjaan atau belajar lagi enam bulan selepas menamatkan pengajian, menjadikan Anglia Ruskin University kedua selepas Universiti Cambridge dalam hal ini. Anglia Ruskin University mempunyai lebih 30,000 pelajar, dan merupakan salah satu daripada universiti terbesar di timur England.

Syarat kemasukan:

  1. UK Sarjana Muda ijazah atau yang setaraf dan dua tahun pengalaman pengurusan ATAU; lima tahun pengalaman pengurusan (dinilai atas dasar kes demi kes) 2. Level 7 Siswazah Diploma * ATAU; Pemohon tanpa Level 7 Diploma tetapi memegang pengalaman pengurusan yang ketara akan dipertimbangkan untuk Kemasukan Lanjutan atas dasar kes demi kes.
  2. A mahir dalam Bahasa Inggeris * Pemohon yang memegang Diploma EduQual Level 7 Lepasan Ijazah dalam Perniagaan akan layak untuk masuk terus ke MA dalam Pemasaran dan Inovasi (Top up).

Apakah yang disertakan?

Berikut disertakan untuk semua mod kajian:

  • Bahan-bahan kursus yang merangkumi nota berstruktur kuliah, aplikasi praktikal memberi contoh dunia sebenar, dan kajian kes yang mencabar anda untuk memohon pengetahuan anda
  • Bahan penilaian melalui Sistem Pengajian Modular Bersepadu (IMSS) E Learning Platform kami
  • LS Online Community untuk terus berhubung dan berkongsi dengan rakan-rakan pelajar dalam talian
  • Satu e-perpustakaan yang komprehensif yang mengandungi teks kajian yang disyorkan dan buku-buku rujukan yang tersedia untuk membaca dalam talian
  • Laporan pasaran Mintel, menyediakan laporan industri, analisis kewangan dan syarikat
  • Dua penerbitan digital percuma untuk menyokong semakan anda

Selain di atas, anda juga akan menerima yang berikut:

  • Webinar selamat datang semasa kursus permulaan
  • Webinars talian untuk tugasan bengkel / peperiksaan
  • A satu-sama-satu tutor khusus ditugaskan untuk menyediakan sokongan yang menyeluruh sepanjang kursus
  • Satu-sama-satu penyeliaan bagi semua modul Projek Utama

Modul Sinopsis

Pada akhir kursus ini, anda akan dapat:

  • Mewujudkan rangka kerja untuk memahami dan pemasaran menganalisis proses dalam pelbagai jenis organisasi, menghadapi yang berbeza dan perubahan persekitaran pemasaran
  • Membangunkan penyelidikan praktikal dan keupayaan analitikal dalam konteks strategi yang didorong oleh pasaran, terutama dalam penggubalan cadangan nilai dalam hubungan pembekal-pengguna
  • Review, mengubah suai dan mengaplikasikan konsep pemasaran dipindah milik dan kemahiran dalam pengurusan pembangunan produk dan pasaran, khususnya dari perspektif strategik, dan menilai data pasaran-sumber kritikal dan maklumat daripada pelbagai organisasi dan menggunakan ini untuk pemasaran strategik membuat keputusan
  • Mengkaji pelbagai pendekatan kreatif untuk produk dan reka bentuk perkhidmatan, kreativiti dan inovasi yang boleh menyumbang kepada kekayaan organisasi dan untuk membangunkan penguasaan intelek dalam bidang pengurusan pemasaran dan inovasi
This school offers programs in:
  • English
Tempoh & Harga
This course is Online
Start Date
Tarikh mula
Pendaftaran Terbuka
Locations
United Kingdom - UK Online
Tarikh mula : Pendaftaran Terbuka
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat
Dates
Pendaftaran Terbuka
United Kingdom - UK Online
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat