$close

Penapis

Lihat Hasil

Online Kursus-kursus dalam Reka Bentuk Perkhidmatan di Singapura 2022

Mengambil kursus individu dapat membantu pelajar mencapai matlamat jangka panjang mereka tanpa terikat dengan kursus formal pengajian. Fleksibiliti ini boleh membuat untuk lebih sesuai dengan komitmen kerjaya dan keluarga sementara masih membenarkan individu untuk meneruskan objektif mereka. Mereka yang membuat keputusan untuk mengkaji reka bentuk perkhidmatan sering belajar tentang logistik, psi… Baca lebih lanjut

Mengambil kursus individu dapat membantu pelajar mencapai matlamat jangka panjang mereka tanpa terikat dengan kursus formal pengajian. Fleksibiliti ini boleh membuat untuk lebih sesuai dengan komitmen kerjaya dan keluarga sementara masih membenarkan individu untuk meneruskan objektif mereka.

Mereka yang membuat keputusan untuk mengkaji reka bentuk perkhidmatan sering belajar tentang logistik, psikologi, prinsip organisasi, dan teori reka bentuk. Matlamat akhirnya adalah untuk mewujudkan perkhidmatan yang memuaskan pengguna dan meningkatkan kecekapan organisasi 's.

Berurusan dengan universiti awam adalah jauh dari pilihan optimum. Sekolah swasta memberikan bantuan lebih baik dalam pengalaman pembelajaran jarak jauh anda. Beberapa universiti dalam talian menarik guru dan pelajar pada jarak yang besar dari seluruh dunia. Ini jauh meningkatkan kepelbagaian dalam bilik darjah pembelajaran jarak jauh dan menghasilkan perbualan mencabar di kalangan mereka dari masyarakat amat berbeza, wilayah, dan budaya yang jauh.

Singapura (新加坡) adalah negeri-bandar di Asia Tenggara. Ditubuhkan sebagai koloni perdagangan British pada tahun 1819, sejak kemerdekaan ia telah menjadi salah satu di dunia "negara-negara yang paling makmur dan mempunyai dunia 's pelabuhan paling sibuk. Singapura mempunyai enam universiti kebangsaan dan umumnya yang dianggap menarik dan pertukaran pelajar dari seluruh dunia.

Online Kursus dalam Reka Bentuk Perkhidmatan di Singapura

Baca Ringkas
$format_list_bulleted Penapis
Susun mengikut:
  • Disyorkan Terkini Tajuk
  • Disyorkan
  • Terkini
  • Tajuk
Emeritus Institute of Management
Singapura

Apakah yang akan dilakukan oleh Program ini untuk anda? Berikut ialah beberapa cabaran khusus yang anda akan dapat tangani dengan lebih baik selepas melengkapkan program ini: ... +

Apakah yang akan dilakukan oleh Program ini untuk anda? Berikut ialah beberapa cabaran khusus yang anda akan dapat tangani dengan lebih baik selepas melengkapkan program ini: Temui aliran, peluang dan cabaran penyampaian perkhidmatan Membangunkan cadangan nilai dan kedudukan untuk menonjol dalam pasaran yang kompetitif Ketahui cara teknologi digunakan untuk menyampaikan kecemerlangan perkhidmatan Menggunakan rangka kerja dan strategi untuk mengenal pasti, mengurus dan mengekalkan pelanggan melalui penyampaian perkhidmatan dan kecemerlangan Kenal pasti strategi untuk menyampaikan kecemerlangan perkhidmatan dengan cekap kos Modul Program Modul 1: Menangkap Nilai dalam Ekonomi Perkhidmatan Moden Terokai cabaran untuk menskalakan jenama dan perniagaan perkhidmatan yang berjaya, arah aliran makro dalam ekonomi perkhidmatan moden, penyelesaian yang menjadikan perkhidmatan sebagai cadangan nilai teras perniagaan dan cara menganalisis aktiviti dalam perniagaan yang membantu menangkap nilai dalam ekonomi perkhidmatan. Modul 2: Teknologi dalam Perkhidmatan: Robot Perkhidmatan, AI & Model Perniagaan Platform Periksa cara teknologi digunakan untuk menyampaikan perkhidmatan, kesan model perniagaan platform dalam penyampaian perkhidmatan, isu dan cabaran yang dihadapi oleh ekosistem platform, dan cara menganalisis kelebihan dan keburukan daya saing perniagaan platform. Modul 3: Mengurus Kesetiaan Pelanggan – Roda Kesetiaan Dapatkan pemahaman yang lebih mendalam tentang keuntungan perniagaan daripada kesetiaan pelanggan jangka panjang, perbezaan antara kepuasan dan kesetiaan pelanggan, implikasi peringkat/pembahagian pelanggan terhadap pemerolehan dan pengekalan pelanggan, dan strategi untuk mengekalkan kesetiaan pelanggan. Modul 4: Sentrisiti Pelanggan – Pengurusan Aduan Strategik, Pemulihan Perkhidmatan & Sistem Maklum Balas Pelanggan Ketahui cara menggunakan strategi perkhidmatan pelanggan untuk memberikan putaran positif pada aduan pelanggan, memanfaatkan maklum balas pelanggan untuk memacu pembelajaran organisasi, menggambarkan pendekatan pemulihan perkhidmatan yang proaktif dan kos efektif, perkara yang perlu dipertimbangkan semasa mereka bentuk sistem maklum balas pelanggan, dan bagaimana pemulihan perkhidmatan boleh digunakan untuk memacu objektif perniagaan. Modul 5: Kualiti Perkhidmatan – Model Jurang & Reka Bentuk Semula Proses Perkhidmatan Pelanggan Terokai dimensi kualiti perkhidmatan yang mempengaruhi kesetiaan pelanggan, bagaimana Model Gaps digunakan untuk menjelaskan kekurangan kualiti perkhidmatan, tahap pelaburan yang betul dalam menyampaikan kualiti perkhidmatan, mengapa reka bentuk semula proses perkhidmatan adalah penting, alat untuk mereka bentuk semula proses perkhidmatan, kesan proses mereka bentuk semula pada pelanggan dan kakitangan, dan sembilan langkah dalam mereka bentuk semula proses perkhidmatan pelanggan. Modul 6: Tiga Strategik Pathways kepada Kecemerlangan Perkhidmatan Kos Efektif (Strategi Dwi Budaya, Strategi Perkhidmatan Berfokus, Strategi OM dan Integrasi) Bina pengetahuan anda tentang tiga Pathways ke arah kecemerlangan perkhidmatan kos efektif, dwi budaya/fokus dwi Pathway dalam menyampaikan kecemerlangan perkhidmatan kos efektif, kilang perkhidmatan tertumpu Pathway dalam menyampaikan kecemerlangan perkhidmatan kos efektif dan strategi pengurusan operasi Pathway dalam menyampaikan kecemerlangan perkhidmatan yang menjimatkan kos. Modul 7: Menghasilkan Perkhidmatan & Menjenamakan Pengalaman Perkhidmatan & Membina Organisasi Perkhidmatan Bertaraf Dunia Temui cara untuk memacu penambahbaikan menggunakan strategi dan rangka kerja mengenai kepimpinan perkhidmatan dan cara mengenal pasti strategi untuk meningkatkan penyampaian perkhidmatan dan kemungkinan kesulitan. Fakulti Program Jochen Wirtz, Ph.D. Profesor Pemasaran dan Naib Dekan Program MBA Selain berkhidmat sebagai Profesor Pemasaran di Universiti Nasional Singapura, Profesor Wirtz juga merupakan Felo Antarabangsa Pusat Penyelidikan Perkhidmatan di Universiti Karlstad di Sweden dan Sarjana Akademik di Institut Cornell untuk Niaga Hadapan Sihat di Universiti Cornell di New York. Beliau ialah pengarah pengasas program dwi-ijazah UCLA – NUS Executive MBA Programme (menduduki kedudukan ke-4 global dalam Kedudukan Financial Times EMBA 2015 dan ke-3 dalam Kedudukan EIU 2015) dari 2002 hingga 2014; Fellow Bersekutu di Saïd Business School, Universiti Oxford dari 2008 hingga 2013; dan ahli pengasas Akademi Perguruan NUS dari 2009 hingga 2015. Profesor Wirtz memegang Ph.D. dalam Pemasaran Perkhidmatan dari London Business School. Penyelidikan beliau sejak itu tertumpu pada pemasaran perkhidmatan dan telah diterbitkan dalam kira-kira 100 jurnal akademik dan artikel majalah (seperti Harvard Business Review), 130 pembentangan persidangan, dan 40 bab buku. Lebih daripada 10 buku beliau termasuk Pemasaran Perkhidmatan - Orang, Teknologi, Strategi (Ilmiah Dunia, edisi ke-9, 2021) dan Essentials of Services Marketing (Pearson Education, edisi ke-3, 2016), kedua-duanya mengarang bersama Profesor Christopher Lovelock. Dengan terjemahan dan penyesuaian untuk lebih 26 negara dan wilayah, dan gabungan jualan kira-kira 1,000,000 salinan, mereka telah menjadi buku teks pemasaran perkhidmatan terkemuka di peringkat global. Contoh Industri Melalui contoh dunia sebenar daripada pelbagai industri, anda akan melihat bagaimana teori itu dipraktikkan. Starbucks Fahami bagaimana salah seorang pengasas Starbucks dapat menghasilkan idea yang berfungsi sebagai cadangan nilai kafe. Rolls Royce Kenal pasti cara Rolls-Royce menggunakan kecemerlangan kejuruteraan dan penyelesaian perkhidmatan untuk menjadi pengeluar global yang berdaya saing. Bank ANZ Lihat sekilas Jamie, ejen maya bank ANZ yang telah berkhidmat kepada beribu-ribu pelanggan sejak ia dilancarkan. Syarikat Penerbangan Singapura Ketahui beberapa strategi yang digunakan oleh Singapore Airlines untuk mewujudkan kesetiaan pelanggan. Google Fahami cara Google menguasai teknologi layan diri untuk mengekalkan kiraan operasinya yang rendah. Nike Ketahui cara yang berbeza untuk mempunyai kedudukan tawar-menawar yang lebih baik dalam rantaian nilai dan kawasan yang berbeza di mana nilai boleh diekstrak. Syarikat lain yang disertakan sebagai contoh atau sebagai kes penggunaan dalam program termasuk BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Lapangan Terbang Changi - Singapura, Lux Hotels & resorts, Zappos, dsb. Nota: Semua jenama, produk dan nama syarikat ialah tanda dagangan™ atau tanda dagangan berdaftar® bagi pemegang masing-masing. Penggunaannya tidak membayangkan apa-apa pertalian dengan, pengesahan oleh, atau perkaitan dalam apa jua bentuk antara mereka dan pemilik program. Kembara Pembelajaran Program 56 Video Kuliah 25+ Contoh Industri 8 Papan Perbincangan 8 Sesi Waktu Pejabat Mingguan 7 Tugasan 5 Kajian Kes Mengapa Mendaftar untuk Program? Dalam perkhidmatan dan ekonomi berasaskan pengetahuan hari ini, perniagaan mesti sentiasa mencari cara baharu untuk menonjol. Dalam pasaran yang kompetitif ini, menerapkan pendekatan berpusatkan pelanggan untuk mengurus dan menyampaikan kecemerlangan perkhidmatan adalah penting. Walau bagaimanapun, usaha ini memerlukan lebih daripada bergantung pada maklum balas pelanggan untuk mempamerkan tawaran perkhidmatan anda. Ia menuntut penciptaan operasi berkualiti tinggi dalam persekitaran yang dipercayai tinggi, yang membawa kepada pekerja bermotivasi yang menyediakan perkhidmatan pelanggan yang luar biasa. Dalam program Kepimpinan Perkhidmatan: Nilai Pelanggan, Kecemerlangan dan Keberkesanan Kos—yang ditawarkan oleh NUS Business School—anda boleh memperoleh kecekapan yang anda perlukan untuk menjadi pemimpin perniagaan yang memfokuskan pelanggan yang mampu memberikan lebih nilai untuk organisasi, pekerja dan pelanggan anda. 93% daripada pelanggan berkemungkinan membuat pembelian berulang dengan syarikat yang menawarkan perkhidmatan pelanggan yang cemerlang. sumber: Penyelidikan Hubspot, 2021 70% mempunyai pandangan yang lebih baik terhadap jenama yang menawarkan pemberitahuan perkhidmatan pelanggan yang proaktif. sumber: Microsoft, 2021 26% syarikat dan profesional mengatakan nilai kepuasan pelanggan ditakrifkan dan dijejaki sepenuhnya. sumber: Laporan PenandaarasanQ Pengalaman Pelanggan Global, 2020 Untuk Siapa Program ini? Program ini direka untuk profesional dari mana-mana latar belakang akademik sebaik-baiknya dengan pengalaman kerja 8+ tahun. Program ini boleh digunakan di semua industri—terutamanya Produk dan Perkhidmatan IT, Perkhidmatan Perbankan dan Kewangan, Perjawatan dan Perekrutan, Pendidikan dan Perundingan—dan memberi manfaat kepada mereka yang berkhidmat dalam Pengurusan Teknologi, Pengurusan Am, Operasi, fungsi Perundingan dan seterusnya. Program ini amat berguna untuk profesional yang bercita-cita untuk: Meningkatkan kecekapan operasi dan mengubah pengalaman pelanggan melalui teknologi digital Membangunkan model perniagaan yang mengganggu dengan pendekatan berpusatkan perkhidmatan Tingkatkan penglibatan pelanggan dan tingkatkan kadar penukaran melalui automasi pemasaran bersepadu Manfaatkan pengalaman pelanggan dan pekerja untuk mencapai matlamat perniagaan Gunakan amalan terbaik untuk penyampaian perkhidmatan merentas industri dan perusahaan -
Kursus
Separuh masa
2 bulan
English
Online