Filter
Kursus
Secara: Semua

Terbaik Online Kursus-kursus dalam Reka Bentuk Perkhidmatan 2019

Kursus dalam talian adalah tunggal, jalan yang diarahkan pengajian dalam bidang tertentu di mana kursus mengambil tempat di internet. Kursus terdiri daripada umum kepada khusus dalam topik mereka, dan memberi tumpuan dan boleh menjadi jangka panjang atau pendek dalam alam semula jadi.

Apakah kursus dalam talian dalam reka bentuk perkhidmatan? Ini adalah kelas khusus yang memberi tumpuan kepada penggunaan sebuah Perpustakaan Infrastruktur Teknologi Maklumat, atau ITIL, untuk menguruskan keperluan perkhidmatan IT perniagaan. Kursus ini merangkumi topik-topik seperti tujuan dan kegunaan reka bentuk perkhidmatan, menganalisis keperluan pelanggan untuk meningkatkan perkhidmatan, dan menggunakan prinsip-prinsip reka bentuk perkhidmatan untuk menyelesaikan masalah pengguna dan meningkatkan keupayaan perniagaan untuk menyediakan perkhidmatan kepada pelanggan mereka.

Kemahiran yang dipelajari dalam kursus reka bentuk perkhidmatan menyediakan pelajar untuk kerjaya dalam bidang IT. graduan Program dapat menambah dan meningkatkan perkhidmatan sedia ada atau membuat reka bentuk perkhidmatan baru jenama untuk perniagaan yang semakin meningkat.Kemahiran ini menawarkan peluang untuk kemajuan dalam bidang yang semakin berkembang IT serta peningkatan potensi pendapatan.

Kos kursus dalam reka bentuk perkhidmatan pilihan dari program untuk program dan bergantung kepada tempoh dan kedalaman kerja kursus yang terlibat. Ia adalah disyorkan untuk menghubungi universiti dengan kursus yang anda minati untuk menentukan kos yang terlibat.

pereka sering kali perkhidmatan mencari pekerjaan dalam pelbagai jenis perniagaan dan organisasi di seluruh sektor awam dan swasta. Dengan pekerjaan sebagai pengurus reka bentuk, penyelidik, atau pakar strategi, pereka perkhidmatan berusaha untuk mengenal pasti dan memuaskan pelanggan dan pelanggan keperluan dalam pelbagai bidang. Mereka menggunakan penyelidikan pengguna untuk mewujudkan jenama yang menarik dan personas yang bercakap kepada penonton yang dimaksudkan di samping memastikan bahawa teknologi sentiasa bekerja dalam perkhidmatan pelanggan.

kursus reka bentuk perkhidmatan boleh didapati melalui pelbagai program pendidikan di seluruh dunia.Dengan kursus dalam talian, pelajar mempunyai pilihan yang paling fleksibel untuk mengarahkan laluan pengajian. Cari program anda di bawah dan kenalan secara terus pejabat kemasukan daripada sekolah pilihan anda dengan mengisi borang di plumbum.

Baca lebih lanjut Baca Ringkas
Pilihan lain dalam bidang pengajian ini:

6 Hasil dalam Reka Bentuk Perkhidmatan

E-Careers

Memberi tumpuan kepada penawaran perkhidmatan dan perjanjian elemen rangka kerja ITIL® dan mendapatkan disahkan dengan latihan dan peperiksaan pakej ini. ... [+]

Apakah objektif kursus ini?

The ITIL® SOA Kursus ini akan memperkenalkan pelajar kepada konsep di sebalik tawaran perkhidmatan dan perjanjian tahap perkhidmatan, sebelum beralih kepada analisis yang lebih terperinci mengenai prosedur dan tindakan.

Menangkap keperluan pengguna dan perkhidmatan untuk perlawanan menentukan. Penjejakan dan perkhidmatan publisiti yang ditawarkan kepada pengguna dan pihak berkepentingan. Berunding dan menentukan Perjanjian Tahap Perkhidmatan dan memberikan peranan dan tanggungjawab untuk memastikan mereka dikekalkan. Pemantauan penggunaan perkhidmatan dan memberikan sumber apabila diperlukan untuk mengekalkan SLA. Mengintegrasikan pihak ketiga ke dalam penyediaan perkhidmatan dan menentukan proses yang mengekalkan SLA dan kualiti perkhidmatan. Penentuan nilai perniagaan bagi operasi IT formal dan menggunakan wawasan yang diperolehi untuk belanjawan yang lebih baik. Mengumpul maklum balas perkhidmatan pengguna dan penyelesaian aduan bagi meningkatkan tahap kepuasan. Mendefinisikan pekerja yang diperlukan untuk menyampaikan perkhidmatan dan peranan menetapkan, dan tugas untuk mengekalkan standard. Menentukan dan melaksanakan teknologi yang diperlukan untuk membantu penyediaan perkhidmatan. ... [-]
United Kingdom UK Online Slough
Pendaftaran Terbuka
English
Sambilan
12 bulan
Online
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
E-Careers

Keuntungan yang sangat dicari-ITIL® Perkhidmatan Operasi Kelayakan dengan latihan dan peperiksaan pakej ini. Mendapatkan pemahaman yang mendalam mengenai bagaimana untuk ... [+]

Apakah objektif kursus ini?

Pensijilan ITIL® Intermediate Perkhidmatan Operasi menunjukkan pengetahuan kerja penuh prinsip Operasi ITIL® Service dan proses, bersama-sama dengan bagaimana mereka patut ke dalam rangka kerja ITIL® yang lebih luas untuk memenuhi keperluan perniagaan.

Faktor-faktor yang menjelaskan mengapa sistem dan perkhidmatan yang disampaikan dalam cara yang mereka berada dan nilai yang mereka berikan kepada perniagaan. Cara dengan mana perkhidmatan IT disusun serta dilaksanakan, seperti pengurusan acara dan menggunakan pengurusan insiden bagi memulihkan perkhidmatan cepat. Pemantauan dan kawalan operasi IT untuk menyampaikan perkhidmatan yang diperlukan dan untuk menyampaikan tindakan pembetulan apabila diperlukan. Pengurusan infrastruktur teknologi dalam apa-apa cara bahawa ia menjadi satu aset untuk penyampaian perkhidmatan. Melaksanakan perkhidmatan meja dan menyokong struktur untuk menangkap kejadian dan memulakan tindakan penyelesaian yang diperlukan. Mengenal pasti cabaran dan faktor-faktor kejayaan yang kritikal dan menyediakan rancangan yang memastikan mereka semua ditangani mengikut piawaian ITIL®. Siapakah yang dimaksudkan untuk? ... [-]
United Kingdom UK Online Slough
Pendaftaran Terbuka
English
Sambilan
12 bulan
Online
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
E-Careers

Dapatkan disahkan dan menambah baik operasi perkhidmatan syarikat IT dengan ITIL® Intermediate berterusan Peningkatan Perkhidmatan tentu. ... [+]

Apakah objektif kursus ini?

Pensijilan Improvement ITIL® Intermediate berterusan Service menunjukkan kepakaran dalam perkhidmatan ITIL® modul peningkatan dan proses, fungsi dan aktiviti yang terlibat dalam CSI. Membantu mana-mana pelajar untuk memahami kepentingan program peningkatan perkhidmatan yang berterusan dan bagaimana untuk melaksanakan satu.

Meletakkan peningkatan perkhidmatan yang berterusan dalam konteks kepada unsur-unsur ITIL® kitaran hayat lain. Prinsip-prinsip dan proses di belakang ITIL® CSI dan bagaimana mereka mesti digunakan untuk perkhidmatan program penghantaran. Bagaimana untuk melaksanakan perubahan organisasi dan operasi yang diperlukan untuk program peningkatan perkhidmatan yang berterusan. pertimbangan teknologi apabila mereka bentuk dan melaksanakan rancangan CSI. Mengenal pasti cabaran dan faktor-faktor risiko yang boleh menjejaskan rancangan CSI dan cadangan. Siapakah yang dimaksudkan untuk? ... [-]
United Kingdom UK Online Slough
Pendaftaran Terbuka
English
Sambilan
12 bulan
Online
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
E-Careers

Dapat menunjukkan kebolehan anda untuk menyampaikan peralihan yang lancar antara IT model penyampaian perkhidmatan dan mempunyai sijil untuk membuktikannya dengan pakej P ... [+]

Apakah objektif kursus ini?

Kursus ini memberi tumpuan kepada unsur-unsur peralihan perkhidmatan rangka kerja ITIL® itu. Ia akan memperkenalkan pelajar kepada konsep di sebalik tawaran perkhidmatan mereka bentuk, bagaimana untuk beralih antara model dan bagaimana unsur peralihan perkhidmatan sesuai dengan rangka kerja ITIL® yang lebih luas yang lama dan baru.

Prinsip di sebalik peralihan perkhidmatan, seperti pengoptimuman dan input dan output yang perlu dipertimbangkan semasa fasa reka bentuk. Proses yang menyokong projek peralihan perkhidmatan dan kemahiran dan teknik yang diperlukan untuk betul menilai dan menguruskan peralihan. Bagaimana untuk menguruskan elemen manusia apa-apa projek peralihan perkhidmatan IT, termasuk jangkaan pihak berkepentingan dan komunikasi. Menilai kesan organisasi dan perubahan sepanjang projek peralihan perkhidmatan. Implikasi teknikal peralihan perkhidmatan dengan pertimbangan khas daripada langkah dari di lokasi untuk perkhidmatan Cloud. Memandangkan faktor-faktor kejayaan dan risiko yang berkaitan dengan peralihan perkhidmatan dan cara terbaik untuk bertemu satu sama. Siapakah yang dimaksudkan untuk? ... [-]
United Kingdom UK Online Slough
Pendaftaran Terbuka
English
Sambilan
12 bulan
Online
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
E-Careers

Dapatkan disahkan dalam ITIL® Perkhidmatan Design dan dapat menyediakan bukti sahih kemampuan dalam reka bentuk perkhidmatan dan penghantaran. ... [+]

Apakah objektif kursus ini?

Dengan memberi tumpuan kepada komponen penyampaian perkhidmatan rangka kerja ITIL® itu, perjalanan ITIL® SD akan memperkenalkan pelajar kepada konsep di sebalik penyampaian perkhidmatan dan memberikan mereka kemahiran dan pengetahuan yang mereka perlukan untuk membina dan menggunakan perkhidmatan IT yang memenuhi keperluan perniagaan yang tulen.

The ITIL® tafsiran reka bentuk perkhidmatan dan bagaimana perkhidmatan dimuatkan ke seluruh perpustakaan ITIL® itu. Prinsip-prinsip amalan terbaik di belakang mereka bentuk khidmat yang menyokong elemen-elemen lain rangka kerja ITIL® dan memenuhi keperluan perniagaan. Proses-proses yang perlu disertakan dengan apa-apa reka bentuk perkhidmatan baru termasuk SLA ini, pencetus acara dan cabaran dan risiko yang perlu ditangani sebelum kerahan. Dengan menggunakan teknologi untuk membantu dengan reka bentuk perkhidmatan IT dan penghantaran. Peranan, tanggungjawab dan pekerja yang diperlukan untuk menguruskan proses penyampaian perkhidmatan dengan betul. Melaksanakan proses penyampaian perkhidmatan baru dan bagaimana untuk menilai prestasi dan ROI. Siapakah yang dimaksudkan untuk? ... [-]
United Kingdom UK Online Slough
Pendaftaran Terbuka
English
Sambilan
12 bulan
Online
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
TU Delft Open & Online Education

Kursus ini akan mengambil peserta lebih jelas daripada yang belum diterokai. Ia akan memperluaskan pandangan mereka dan memindahkan penyelidikan mereka dari alam persekit ... [+]

Kepekaan dan pemahaman budaya boleh merangsang potensi inovasi dalam produk baru dan reka bentuk perkhidmatan. Kursus ini akan menunjukkan kepada anda bagaimana!

Bolehkah idea inovatif berharga (dan sihat), seperti penggunaan teknologi udara panas untuk menggoreng makanan diadopsi di seluruh dunia? Bolehkah corak asli dan bentuk seni asli lain digunakan untuk menghiasi produk tanpa menghiraukan konteks dan makna mereka? Bolehkah cara kita melihat dan bandingkan perbezaan budaya dan amalan menjadi sumber inspirasi dalam reka bentuk produk dan perkhidmatan?

Kursus ini akan mengambil peserta lebih jelas daripada yang belum diterokai. Ia akan memperluaskan pandangan mereka dan memindahkan penyelidikan mereka dari alam persekitaran produk pengguna tradisional ke dalam konteks budaya. Kepekaan kebudayaan akan membantu, bukan hanya untuk mengelakkan ketidaksesuaian antara reka bentuk dan pengguna yang dimaksud, tetapi juga akan membuktikan sumber inspirasi dan peluang besar untuk reka bentuk produk baru.... [-]

Belanda Netherlands Online
Sept. 2019
English
Sambilan
7 minggu
Online
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu