Keystone logo

12 dalam talian Sarjana Muda Program dalam Pengurusan Pemasaran 2024

Penapis

Penapis

  • BSc
  • BA
  • Sarjana Muda
  • BBA
  • Pengajian Pemasaran
  • Pemasaran
  • Pengurusan Pemasaran
Bidang pengajian
  • Pengajian Pemasaran (12)
  • Kembali ke kategori utama
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

dalam talian Sarjana Muda Program dalam Pengurusan Pemasaran

Ijazah Sarjana Muda adalah program sarjana muda popular, dan terdapat banyak sekolah-sekolah yang menawarkan ia dalam talian. Terdapat dalam beberapa mata pelajaran yang berbeza, pelajar boleh mendapat ijazah mereka mengikut jadual mereka sendiri secara separuh masa atau sepenuh masa.

Apakah dalam talian Sarjana Muda yang dalam Pengurusan Marketing? Program ini bertujuan ke arah pelajar yang ingin belajar bagaimana untuk mereka bentuk dan merancang kempen promosi untuk perkhidmatan atau produk. Kebanyakan program menyediakan pendidikan umum di bidang peraturan perniagaan, perdagangan dan komunikasi, walaupun setiap program akan mempunyai kurikulum sendiri tertentu. Kursus mungkin berbeza daripada komunikasi perniagaan komposisi dan retorik dengan perakaunan pengurusan. Sesetengah program mempunyai pelajar membina satu portfolio yang terdiri daripada sampel kerja dan pengalaman pembelajaran.

Dengan memperoleh ijazah ini, pelajar membina kritikal pemikiran, komunikasi dan kemahiran kolaboratif bahawa kebanyakan majikan yang berbeza mencari.Manfaat lain dari memperoleh ijazah ini adalah bahawa ia menyediakan asas bagi mereka yang ingin untuk pergi untuk mendapatkan ijazah sarjana.

Kos adalah pertimbangan yang besar bagi ramai pelajar, jadi kajian terperinci perlu dilakukan sebelum memohon kepada mana-mana sekolah. Mendapatkan dalam hubungan dengan sekolah-sekolah secara langsung akan memberi idea yang terbaik daripada apa jumlah tuisyen yang dijangka akan menjadi. Ia juga merupakan idea yang baik untuk bertanya mengenai apa-apa bantuan kewangan disediakan.

Graduan yang mempunyai ijazah sarjana muda dalam pengurusan pemasaran boleh memilih untuk bekerja dalam pelbagai peranan pemasaran. Tajuk pekerjaan biasa termasuk pengurus jenama, pengurus akaun, pemasaran dan pakar komunikasi, penganalisis penyelidikan pasaran, penyelaras pemasaran digital, wakil jualan dan penolong promosi. Jawatan mungkin boleh didapati dalam pelbagai pembuatan, perkhidmatan, runcit, borong dan perniagaan kewangan.

Penyelidikan dan bandingkan sekolah kini untuk mencari program yang sesuai dan lokasi yang sesuai dengan keperluan anda.Cari program anda di bawah dan kenalan secara terus pejabat kemasukan daripada sekolah pilihan anda dengan mengisi borang di plumbum.