persembahan

Norma dan dasar Kesatuan Eropah menggariskan lebih pentingnya kepentingan ekonomi dan sosial dasar kerjasama antara negara-negara, yang memberi tumpuan kepada latihan sebagai faktor kualitatif yang menentukan untuk pemodenan dan inovasi alat-alat produktif, pasaran buruh, proses pengajaran dan budaya dan mencapai tahap penyertaan demokratik yang lebih adil dan hanya integrasi sosial; Untuk mencapai sistem pendidikan dan latihan yang lebih moden dan untuk mendapatkan ekonomi berasaskan pengetahuan yang lebih berdaya saing dan dinamik di seluruh dunia, Kesatuan Eropah menyumbang kepada pembangunan arahan yang berkualiti dan itulah sebabnya ia menggalakkan kerjasama antara Negara-negara Anggota dan negara-negara Eropah melalui tiga paksi asas:

  • Pembinaan pengetahuan
  • Pembangunan ruang kebudayaan.
  • Persatuan rakyat untuk pembinaan negara mereka.

Pendidikan akademik mestilah dapat menjangka dan mempersiapkan keperluan masyarakat baru yang semakin berasaskan keupayaan pengetahuan dan pembelajaran ahli-ahlinya, mengembangkan kompetensi dan kemampuan baru juga berkat inovasi dan pengagihan semula yang saksama pengetahuan, tanggungjawab dalam membuat keputusan, model organisasi, instrumen untuk bertindak; dalam masyarakat pengetahuan moden, latihan berterusan, kompetensi, profesionalisme dan permintaan inovasi mewakili keperluan asas, keutamaan dan tidak boleh dimajukan bagi Itali dan untuk semua negara Eropah dan untuk seluruh dunia yang bertamadun; Latihan akademik, kerana tahap kualitatif yang tinggi dan perspektif interdisiplinernya, menawarkan instrumen kebudayaan yang sesuai untuk mencapai pengetahuan mendalam dan spesifik mengenai fenomena yang dikendalikannya.

Sekolah Antarabangsa Doktor Falsafah Madrid telah diwujudkan, untuk penyelarasan, organisasi dan pengurusan pengajian doktor falsafah Universiti, aktiviti-aktiviti yang wujud dalam pembentukan dan pembangunan pelajar-pelajar doktor dan aktiviti-aktiviti lain yang bersesuaian dengan strategi penyelidikan dan inovasi daripada Universiti. Penyelarasan ini menghasilkan sinergi dalam penggunaan sumber dan intensifikasi latihan interdisipliner para pelajar kedoktoran, aspek ciri dan penting doktor. Dalam pengertian ini, Sekolah Doktor di Sepanyol menganjurkan aktiviti latihan dan seminar umum untuk semua pelajar doktor, di mana mereka terdedah kepada topik-topik penyelidikan dalam bidang disiplin selain daripada mereka sendiri, dengan itu menyumbang untuk merangsang interdisiplineriti dan penyesuaian kepada menuntut masyarakat program doktor dan membolehkan untuk menggerakkan potensi Universiti dan rangkaian penyelidikannya.

Di dalam fungsi akademik Sekolah akan menjadi:

  • Merancang dan mencadangkan Program Doktor yang ditawarkan di Sekolah Kedoktoran Antarabangsa, yang mempromosikan kualiti tertinggi dalam pembangunan program tersebut, selaras dengan kebimbangan dan inisiatif jabatan akademik.
  • Menyelaras dan mengambil bahagian secara aktif dalam proses penilaian kualiti program: dalam pengesahan, susulan dan akreditasi.
  • Merancang, menyebarkan, menyusun dan menyelia aktiviti-aktiviti yang wujud dalam pembentukan dan perkembangan kajian doktoral, yang bertujuan untuk pelajar doktor dan penyelidik yang dikaitkan dengan Sekolah Doktor Antarabangsa dengan tujuan mematuhi pemerolehan kompetensi yang ditetapkan dalam laporan yang disahkan , dalam satu tangan, dan mempromosikan kecemerlangan penyelidikan dan pedagogi kakitangan pengajar Universiti.
  • Perwakilan dan penyertaan dalam institusi atau aktiviti yang berkaitan dengan latihan dalam bidang penyelidikan akan jatuh ke Sekolah Doktor Antarabangsa.
  • Menetapkan kriteria penilaian untuk doktor, mengikut objektif latihan dan profesional setiap program.
  • Memantau dan mengawal program berkenaan dengan penilaian aktiviti latihan dan penyelidikan doktor.
  • Menetapkan pengajaran kepada aktiviti latihan yang menganjurkan dan menilai aktiviti pengajaran staf pengajar yang mengambil bahagian dalam pengajaran mereka.
  • Menggalakkan langkah-langkah kualiti tesis doktoral yang disediakan dalam program doktoral, menggalakkan petunjuk kecemerlangan dan kesan.
  • Menggalakkan kerjasama dengan entiti luar dan penyelidik untuk menggalakkan pengantarabangsaan dan kecemerlangan penyelidikan.
  • Dalam kes program interuniversity, Sekolah Doktor akan menganggap fungsi koordinasi dengan institusi konsortium.
  • Menggalakkan pergerakan profesor dan pelajar yang dikaitkan dengan doktor.

Kematian doktor

Terlepas dari Kurikulum yang bersesuaian, dan peraturan-peraturan peraturannya masing-masing, kursus Doktor adalah bertujuan untuk melatih para pelajar dalam teknik penyelidikan dan akan menyertakan persiapan, pembentangan dan pembacaan Tesis Kedoktoran.

Tesis Doktor akan terdiri daripada karya penyelidikan asal yang dibangunkan oleh pelajar kedoktoran dalam bidang ilmu apa pun. Tesis ini membolehkan pelajar kedoktoran bekerja secara mandiri dalam bidang ID i.

Program PhD yang dilancarkan oleh Pegaso International membolehkan penyelidikan saintifik dalam bidang-bidang yang dicirikan oleh tema pembangunan, difahami dalam nilai semantik yang lebih luas, merujuk kepada aspek-aspek yang berkaitan dengan pertumbuhan orang itu dan masalah pembangunan kumpulan. sosial, pembebasan subjek marginal, konflik antara budaya, peraturan kewujudan awam, disiplin tingkah laku, tindakan sosial dan konflik antarabangsa, sehingga pertimbangan terhadap budaya, seni, kesihatan, kualiti hidup dan pengurusan inovasi dalam institusi.

aktiviti latihan

Aktiviti latihan doktor dalam undang-undang dan pendidikan dijalankan secara online dan mempunyai kelengkungan interdisipliner dan antarbudaya yang sangat tepat dan jelas; adalah perhatian terhadap teknik penyelidikan dan prosedur yang diperlukan oleh kajian proses evolusi dinamik dan kompleks, juga dalam perspektif dasar sosial dan pengurusan masyarakat global, yang melibatkan pelajar kedoktoran dalam program penyelidikan, seminar, pertemuan belajar menurut satu projek pengajaran yang mempunyai identiti yang kukuh dan khusus dan secara kekal didedahkan kepada detik-detik kawalan dan pengesahan, baik dalaman dan luaran, juga melalui penyertaan dalam sekolah-sekolah doktoral yang dipromosikan oleh masyarakat saintifik, mengikut program antara universiti.

Profil Ingresso

Ia dikehendaki bahawa pelajar yang memasuki kedoktoran dalam talian telah melengkapkan Ijazah Sarjana Muda dan Ijazah Sarjana dalam bidang Sains Sosial dan Sains. Kepada pelajar-pelajar yang mana Jawatankuasa Akademik program kedoktoran mengesan sebarang kekurangan latihan, mereka mungkin dikehendaki untuk menyiapkan makanan tambahan, yang mungkin Modul Kaedah Penyelidikan yang dicadangkan dalam Program ini, untuk pelajar yang datang darjah ijazah atau ijazah lepasan yang tidak mempunyai latihan sedemikian, atau mana-mana modul ijazah tuan yang berkaitan dengan Program ini, bergantung pada garis penyelidikan yang pelajar itu hendak dimasukkan.

syarat kemasukan

Ia perlu untuk memiliki gelar rasmi ijazah, atau setaraf, dan ijazah sarjana universiti. Mempunyai ijazah universiti rasmi, yang membolehkan akses kepada ijazah induk dan telah melepasi sekurang-kurangnya 300 ECTS dalam set pengajian universiti rasmi, yang sekurang-kurangnya 60 mesti berada di peringkat tuan. Mempunyai ijazah yang diperolehi mengikut sistem pendidikan asing, tanpa memerlukan homologasi, selepas pengesahan oleh universiti bahawa ijazah itu memperolehi tahap pendidikan bersamaan dengan ijazah sarjana universiti rasmi Sepanyol dan bahawa ia memberi kuasa kepada negara yang mengeluarkan tajuk untuk mengakses pengajian doktor. Mempunyai ijazah kedoktoran Sepanyol yang lain yang diperolehi mengikut tatacara universiti sebelumnya.

Program diajar dalam:
  • Sepanyol

Lihat 13 lagi program yang ditawarkan oleh INISEG Instituto Internacional de Estudios en Seguridad Global »

Kursus ini Online
Start Date
Sep 2020
Duration
Sambilan
Sepenuh masa
Price
8 EUR
Ikut lokasi
Ikut tarikh
Start Date
Sep 2020
Tarikh tutup permohonan
Start Date
Sep 2020
Tarikh tutup permohonan

Sep 2020

Location
Tarikh tutup permohonan
End Date
Location
Tarikh tutup permohonan
End Date