BSc (Kepujian) dalam Pengkomputeran & IT dan Reka Bentuk
Open University
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Online United Kingdom
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Pembelajaran jarak jauh
Tempoh
3 - 6 tahun
laju
Sepenuh masa, Sambilan
Yuran tuisyen
GBP 6,924 / per year *
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
* kos setahun sepenuh masa; £3,168 - kos setahun sambilan
pengenalan
Ijazah ini menggabungkan pengkomputeran & IT dan reka bentuk. Anda akan membahagikan masa anda sama rata antara modul pengkomputeran & IT dan modul reka bentuk. Anda akan membangunkan pemikiran reka bentuk kreatif untuk menangani masalah teknologi berasaskan komputer. Kami akan memperkenalkan idea yang berkaitan dengan reka bentuk berpusatkan pengguna, reka bentuk mampan dan proses reka bentuk. Ini akan melengkapkan kemahiran dan pengetahuan yang anda kembangkan dalam pengkomputeran & IT. Dan anda akan memilih fokus pengkomputeran & IT untuk memenuhi keperluan dan minat anda. Menyediakan anda untuk menyumbang kepada reka bentuk peranti elektronik digital masa hadapan.
Ciri-ciri utama kursus
- 50:50 berpecah antara pengkomputeran & IT dan reka bentuk.
- Pilih daripada empat pilihan fokus dalam rangkaian pengkomputeran & IT.
- Bina portfolio kerja reka bentuk untuk menunjukkan idea dan kemahiran anda.
- Gunakan studio reka bentuk dalam talian sebagai sebahagian daripada kerja reka bentuk praktikal anda.
Kami juga menawarkan Diploma Pendidikan Tinggi dalam Pengkomputeran & IT dan Reka Bentuk (W42) yang strukturnya sama seperti dua pertiga pertama ijazah ini; begitu juga, Sijil Pengajian Tinggi kami dalam Pengkomputeran & IT dan Reka Bentuk (T13) sepadan dengan sepertiga pertama.
Kebolehcapaian
Kami menjadikan semua kelayakan kami boleh diakses sebaik mungkin dan mempunyai rangkaian perkhidmatan yang komprehensif untuk menyokong semua pelajar kami. BSc (Kepujian) Pengkomputeran & IT dan subjek kedua menggunakan pelbagai bahan kajian dan mempunyai elemen berikut:
- mengkaji campuran bahan bercetak dan dalam talian – sumber pembelajaran dalam talian mungkin termasuk tapak web, klip media audio/video dan aktiviti interaktif seperti kuiz dalam talian
- menggunakan ungkapan matematik dan saintifik, tatatanda dan teknik yang berkaitan
- bekerja dalam kumpulan dengan pelajar lain
- menggunakan dan/atau menghasilkan gambar rajah dan/atau tangkapan skrin
- menjalankan kerja amali
- mencari bahan luar/pihak ketiga dalam talian
- menggunakan perisian pakar (contohnya Studio Reka Bentuk/Kejuruteraan).