BSc (Kepujian) dalam Pengkomputeran & IT dan Psikologi
Open University
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Online United Kingdom
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Pembelajaran jarak jauh
Tempoh
3 - 6 tahun
laju
Sepenuh masa, Sambilan
Yuran tuisyen
GBP 6,924 / per year *
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
* kos setahun sepenuh masa; £3,168 - kos setahun sambilan
pengenalan
Ijazah ini menggabungkan pengkomputeran & IT dan psikologi untuk membantu anda mengkaji isu-isu seperti kesan sosial pembangunan pengkomputeran & IT. Anda akan membahagikan masa anda sama rata antara modul pengkomputeran & IT dan modul psikologi. Anda akan mempelajari cara penyelidikan psikologi menangani isu kehidupan sebenar. Sebagai contoh, bagaimana psikologi telah belajar daripada dan memaklumkan perkembangan kecerdasan buatan dan cara orang berinteraksi dalam persekitaran dalam talian. Ini akan melengkapkan kemahiran dan pengetahuan yang anda akan kembangkan dalam pengkomputeran & IT. Dan anda akan memilih fokus pengkomputeran & IT yang sesuai dengan keperluan dan minat anda. Menggabungkan kajian disiplin popular dan penting ini akan melengkapkan anda untuk pelbagai jenis kerjaya yang mungkin.
Ciri-ciri utama kursus
- 50:50 berpecah antara pengkomputeran & IT dan psikologi.
- Membolehkan anda memilih antara empat pilihan fokus dalam rangkaian pengkomputeran & IT.
- Membina pemahaman anda tentang pelbagai konsep psikologi dan cara ia digunakan dalam kehidupan seharian.
- Merangkumi bidang psikologi internet yang semakin berkembang dan cara berada dalam talian mempengaruhi tingkah laku orang.
Kebolehcapaian
Kami menjadikan semua kelayakan kami boleh diakses sebaik mungkin dan mempunyai rangkaian perkhidmatan yang komprehensif untuk menyokong semua pelajar kami. BSc (Kepujian) Pengkomputeran & IT dan subjek kedua menggunakan pelbagai bahan kajian dan mempunyai elemen berikut:
- mengkaji campuran bahan bercetak dan dalam talian – sumber pembelajaran dalam talian mungkin termasuk tapak web, klip media audio/video dan aktiviti interaktif seperti kuiz dalam talian
- menggunakan ungkapan matematik dan saintifik, tatatanda dan teknik yang berkaitan
- bekerja dalam kumpulan dengan pelajar lain
- menggunakan dan/atau menghasilkan gambar rajah dan/atau tangkapan skrin
- menjalankan kerja amali
- mencari bahan luar/pihak ketiga dalam talian
- menggunakan perisian pakar (contohnya Studio Reka Bentuk/Kejuruteraan).