BSc (Kepujian) dalam Pengkomputeran & IT dan Perniagaan
Open University
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Online United Kingdom
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Pembelajaran jarak jauh
Tempoh
3 - 6 tahun
laju
Sepenuh masa, Sambilan
Yuran tuisyen
GBP 6,924 / per year *
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
* kos setahun sepenuh masa; £3,168 - kos setahun sambilan
pengenalan
Ijazah ini menggabungkan pengkomputeran & IT dan perniagaan. Kedua-dua subjek ini saling berkaitan di seluruh dunia pekerjaan. Anda akan membahagikan masa anda sama rata antara pengkomputeran & IT dan perniagaan. Anda akan mendapat cerapan tentang pasaran, organisasi, proses, strategi, dasar dan membuat keputusan. Ini akan melengkapkan kemahiran dan pengetahuan yang anda kembangkan dalam pengkomputeran & IT. Dan anda akan memilih fokus pengkomputeran & IT untuk memenuhi keperluan dan minat anda. Menyediakan anda untuk mengambil bahagian dalam pengurusan dan pelaksanaan projek berkaitan komputer dalam persekitaran perniagaan.
Ciri-ciri utama kursus
- 50:50 berpecah antara pengkomputeran & IT dan perniagaan.
- Pilih daripada empat pilihan fokus dalam rangkaian pengkomputeran & IT.
- Ketahui cara inovasi berkaitan dengan pilihan teknologi pengeluaran, seperti menggunakan teknologi 'hijau'.
- Cipta dan urus perusahaan melalui Cabaran Perusahaan Lestari berbantukan komputer kami.
Kami juga menawarkan Diploma Pendidikan Tinggi dalam Pengkomputeran & IT dan Perniagaan (W42) yang strukturnya sama seperti dua pertiga pertama ijazah ini; begitu juga, Sijil Pengajian Tinggi kami dalam Pengkomputeran & IT dan Perniagaan (T13) sepadan dengan sepertiga pertama.
Kebolehcapaian
Kami menjadikan semua kelayakan kami boleh diakses sebaik mungkin dan mempunyai rangkaian perkhidmatan yang komprehensif untuk menyokong semua pelajar kami. BSc (Kepujian) Pengkomputeran & IT dan subjek kedua menggunakan pelbagai bahan kajian dan mempunyai elemen berikut:
- mengkaji campuran bahan bercetak dan dalam talian – sumber pembelajaran dalam talian mungkin termasuk tapak web, klip media audio/video dan aktiviti interaktif seperti kuiz dalam talian
- menggunakan ungkapan matematik dan saintifik, tatatanda dan teknik yang berkaitan
- bekerja dalam kumpulan dengan pelajar lain
- menggunakan dan/atau menghasilkan gambar rajah dan/atau tangkapan skrin
- menjalankan kerja amali
- mencari bahan luar/pihak ketiga dalam talian
- menggunakan perisian pakar (contohnya Studio Reka Bentuk/Kejuruteraan).