Sarjana dalam Pemasaran dalam talian
Universidad Ítaca
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Mexico City, Mexico
Bahasa
Bahasa Sepanyol
Format kajian
Pembelajaran jarak jauh
Tempoh
2 tahun
laju
Sepenuh masa, Sambilan
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
* untuk program dalam talian ijazah adalah percuma
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Belajar Master dalam Pemasaran secara dalam talian dan jadilah pakar yang bertanggungjawab dalam membuat strategi pemasaran nasional dan antarabangsa dengan pengetahuan dalam BTL dan ATL, merancang barang dan perkhidmatan yang berjaya.
Pensijilan
Program ini merangkumi sijil pilihan anda.
Pendaftaran
RVOE 20081621
tempoh
6 Semester.
Tarikh mula
365 hari dalam setahun.
kos
Kami menawarkan rancangan pelaburan terbaik untuk pendaftaran dan pengajian.
Kurikulum
- Metodologi penyiasatan
- Pemasaran
- Statistik digunakan untuk pemasaran
- Informatik digunakan untuk pemasaran
- Pemasaran Kewangan
- Penyelidikan pasaran
- Tingkah laku pengguna
- Produk - harga
- Pengedaran dan logistik
-
- Penandaarasan dan CRM
- Pentadbiran jualan
- Komunikasi dan pemasaran
- Perancangan pemasaran strategik
- Pemasaran sosial dan perkhidmatan
- Pemasaran antarabangsa
- Perniagaan dalam talian
- Pelan pemasaran
- Seminar tesis
Hasil Program
Graduan Sarjana Pemasaran akan mempunyai pengetahuan teori dan praktikal yang luas yang akan membolehkan mereka beraksi dalam bidang pemasaran. Ia akan menggunakan alat teknikal-metodologi yang membolehkannya berada di barisan hadapan dari segi membangkitkan keperluan dan keinginan pengguna, mentakrif dan mereka bentuk barangan dan perkhidmatan yang diminta oleh masyarakat, sehingga selepas jualan atau perkhidmatan pelanggan, memenuhi objektifnya dan matlamat.berorientasikan kepada pertumbuhan sosial, organisasi dan manusia dengan rasa etika yang tinggi.
Kemahiran
- Mengambil bahagian dalam membuat keputusan strategik organisasi.
- Membangunkan dan melancarkan produk baharu.
- Mereka bentuk, melaksana dan menganalisis penyelidikan pasaran.
- Menghadapi ketidaktentuan dalam perniagaan.
- Mempunyai keupayaan untuk bekerja pada projek pelbagai budaya.
- Hasilkan penyelesaian alternatif dalam situasi tertentu.
- Manfaatkan kemajuan teknologi yang memihak kepada keperluan pemasaran syarikat.
- Mewujudkan strategi pengedaran di peringkat nasional dan antarabangsa mengikut keperluan khusus organisasi.
- Membangunkan dalam bidang pemasaran yang berbeza.
- Memahami keperluan pemasaran organisasi.
- Reka bentuk objektif pemasaran berdasarkan matlamat dan objektif mana-mana organisasi.
- Kenal pasti peluang, ancaman dan perubahan dalam persekitaran persaingan syarikat.
- Membangunkan kempen komunikasi yang berdasarkan produk, belanjawan dan keperluan syarikat.
- Bimbing strategi syarikat berdasarkan senario yang mungkin.
- Kenal pasti niche pasaran yang menguntungkan.
- Masuk pasaran luar negara.
- Gunakan strategi yang diperlukan untuk pembangunan yang betul bagi unsur-unsur campuran pemasaran.
Peluang kerjaya
- Pengurus komuniti
- Kajian pasaran
- Pengurusan jenama
- Pemasaran Digital
- Analisis pasaran
- pengiklanan
- Ketua Produk